اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با مراسم اعتکاف صورت می‌گیرد

ثبت‌نام از حامیان طرح‌های اکرام و محسنین در زنجان

رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد زنجان گفت: همزمان با مراسم اعتکاف از حامیان طرح‌های اکرام و محسنین در استان ثبت‌نام به عمل می‌آید.

ثبت‌نام از حامیان طرح‌های اکرام و محسنین در زنجان

محمود بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان به منظور حمایت بهتر از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد از ظرفیت‌های مردمی بهره‌ گرفته و به همین منظور سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها به صورت ویژه در ایام خاصی از سال اجرایی می‌شود، ادامه داد: اکرام ایتام از جمله این طرح‌ها است که امسال با فرا رسیدن ایام اعتکاف اجرایی می‌شود.

رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال طرح اکرام ایتام و محسنین در همه مساجد برگزاری مراسم اعتکاف اجرایی می‌شود، اضافه کرد: همچنین در محل‌های برگزاری جشن اعیاد ماه رجب نیز صندوق‌هایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح آزاد‌سازی زندانیان و کمک به خانواده‌های سادات تعبیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد و خانه انفاق زنجان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 0108640426007 واریز کنند.

به گفته رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان، در مراسم اعتکاف سال گذشته در قالب اجرای طرح اکرام ایتام 124 حامی و در راستای اجرای طرح محسنین 9 حامی توسط کمیته امداد استان زنجان جذب شدند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول