اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران:

چناران به مقام نخست رقابت‌های کشوری کشتی باچوخه دست یافت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران از قهرمانی این شهرستان در رقابت‌های کشوری کشتی باچوخه در روستای خیج خبر داد.

چناران به مقام نخست رقابت‌های کشوری کشتی باچوخه دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا سعیدی اظهار داشت: سومین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه جام پهلوان حسن‌خان حسن‌پور، روزهای 26 و 27 اردیبهشت ماه در گود پرده رستم روستای خیج چناران برگزار شد.

وی افزود: 158 کشتی‌گیر از شهرستان‌های تربت جام، قوچان، مشهد، سرخس، اسفراین، شیروان، چناران، بجنورد، تهران، آشخانه، جاجرم و روستای خیج در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند که در بخش تیمی چناران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های خیج و اسفراین در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران گفت: این رقابت‌ها در اوزان 70-، 80-، 90- و 90+ کیلوگرم برگزار شد که در پایان به نفر نخست سنگین وزن یک راس گوساله، نفرات نخست اوزان دیگر یک راس گوسفند و نفرات دوم و سوم تمامی اوزان جوایز نقدی اهدا شد.

وی افزود: در وزن 70- کیلوگرم روح الله حاتمی و حسین لعل نظام هر دو از چناران به دیدار نهایی راه یافتند که در پایان رقابت هیچکدام برنده نشدند و به تشخیص کمیته فنی مسابقات جوایز بین این دو نفر تقسیم شد و علی لعل نظام دیگر چوخه کار چنارانی به مقام سوم رسید.

سعیدی با اشاره به کسب مقام نخست وزن 80- کیلوگرم توسط هادی قدیمی چوخه کار شهرستان اسفراین افزود: محسن قربانی از قوچان به مقام دوم این وزن دست یافت و محمد نیک‌سرشت از مشهد نیز سوم شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران تصریح کرد: مصطفی نیمروزی از روستای خیج مقام نخست وزن 90- کیلوگرم را از آن خود کرد، محمد تیموری چوخه کار تربت جامی به مقام دوم رسید و فرهاد مختاری از شهرستان چناران در جایگاه سوم این وزن قرار گرفت.

وی یادآور شد: این مسابقات در وزن 90+ کیلوگرم نیز برگزار شد که امین جعفرزاده و جواد محجوب هر دو از چناران به ترتیب به مقام نخست و دوم این مسابقات دست یافتند و حمید قلی‌زاده از روستای خیج نیز مقام سوم مسابقات کشوری کشتی باچوخه جام پهلوان حسن‌خان حسن‌پور را از آن خود کرد.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول