اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 74 کیلوگرم

مولایی نماینده کشتی قم در مسابقات بین‌المللی رومانی

امیرحسین مولایی نماینده کشتی استان قم در ترکیب تیم ملی اعزامی کشورمان به مسابقات بین‌المللی رومانی شد.

مولایی نماینده کشتی قم در مسابقات بین‌المللی رومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیرحسین مولایی دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا است که در تلاش برای کسب دومین مدال خود از رقابت‌های مهم برون مرزی، تیم ملی را در سفر به رومانی همراهی خواهد کرد.

حضور موفق کشتی‌گیران قمی در عرصه داخلی و برون مرزی همچنان ادامه دار است و فرنگی‌کاران قمی در ترکیب تیم‌های ملی کشتی رده‌های سنی مختلف در سال جدید به دنبال خلق شگفتی و کسب عنوان از میادین آسیایی، بین‌المللی و جهانی تلاش می‌کنند.

نخستین موفقیت ورزش کشتی قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، درخشش‌‌ هادی علیزاده پورنیا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا بود که طی آن با توفیق این فرنگی‌کار ارزنده در کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره همراه شد.

در واقع نخستین مدال برون مرزی ورزش قم در سال جدید توسط کشتی فرنگی و با حضور پرفروغ‌‌ هادی علیزاده پورنیا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در دهلی‌نو پایتخت هندوستان به دست آمد تا کشتی بار دیگر در بین ورزش‌های مدال‌آور قم حرف اول را بزند.

اکنون اتفاق قابل توجه دیگری در آستانه رخ دادن است و چنانچه کشتی‌گیر اعزامی استان قم به رقابت‌های کشتی فرنگی جام بین‌المللی در کشور رومانی بتواند از این رقابت‌ها با دست پر بازگردد، دومین مدال برون مرزی قم در سال جاری در رشته کشتی را به ارمغان خواهد آورد.

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان به منظور حضور موفق تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان، نفرات مورد نظر خود را به اردوی آماده‌سازی دعوت کرده است تا بعد از تمرینات مختلف زیر نظر آنها، ملی پوشان جوان پیش از مسابقات آسیایی در جام بین‌المللی رومانی محک بخورند.

رقابت‌های جام بین‌المللی در کشور رومانی از جمله جام‌ها و تورنمنت‌های معتبر کشتی فرنگی محسوب می‌شود و با توجه به کشتی‌گیران دعوت شده به تیم ملی حضور یک نماینده کشتی استان قم در تیم ملی جوانان اعزامی به جام رومانی قطعی است.

این کشتی‌گیر جوان و خوش آتیه امیرحسین مولایی است که در وزن 74 کیلوگرم از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به تیم ملی دعوت شده و در این وزن برای تیم ملی کشورمان مقابل حریفان خارجی برای کسب مدال تلاش خواهد کرد.

در حالی که مسابقات جام بین‌المللی کشتی فرنگی در کشور رومانی دهه پایانی تیر ماه برگزار می‌شود، تیم ملی کشورمان هم‌اکنون در خانه کشتی تهران تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار می‌کند و امیرحسین مولایی نیز یکی از ملی پوشان کشورمان در این جام به شمار می‌رود.

انتهای پیام/2258/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول