اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقه کشتی آزاد آمریکا/

لشگری برای حفظ کشتی در المپیک به روی تشک می‌رود

احسان لشگری کشتی‌گیر شایسته قزوینی امروز به همراه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در جدالی تاریخی ‌برای حفظ کشتی در المپیک به روی تشک می‌رود‌.

لشگری برای حفظ کشتی در المپیک به روی تشک می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان که در مسابقه کشتی آزاد کشور آمریکا شرکت کرده است‌، از ساعاتی دیگر به مصاف کشتی‌گیران این کشور می‌رود، این در حالی است که احسان لشگری کشتی‌گیر صاحب‌نام قزوینی و دارنده مدال برنز المپیک 2012 لندن در وزن 84 کیلوگرم تیم ملی را همراهی می‌کند.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، یک روز قبل از رقابت با تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در نیویورک، در ضیافت نهار اتحادیه خبرنگاران مستقر در سازمان ملل متحد شرکت کرده تا امروز با روحیه‌ای بالا به مصاف کشتی‌گیران کشور میزبان برود‌.

رقابت‌های کشتی که با حضور کشتی‌گیران ایران، روسیه و آمریکا سه قدرت برتر دنیا در ایستگاه مرکزی قطار بین شهری نیویورک ‌برگزار می‌شود ، بدون شک در اندیشه این است که به دنیا نشان دهد که کشتی ورزش ریشه‌داری است و باید همیشه در تاریخ و ادوار المپیک جاودانه باقی بماند‌.

به هر حال این رقابت‌ها به نوعی در راستای حفظ ماندگاری کشتی در المپیک برگزار می‌شود که شنیده‌ها و گفته‌ها حاکی است که این رشته باید در المپیک 2020 برای حضور در المپیک با رشته‌هایی همچون گلف، راگبی، بیسبال، سافت‌بال، اسکواش، صخره‌نوردی، ووشو و کاراته رقابت می‌کند.

کشتی‌گیران کشورمان روز گذشته برای وزن‌کشی این رقابت‌ها حاضر شدند که در این بین احسان لشگری هم با آمادگی بالا و انگیزه‌ای مضاعف که از قبل در تمرینات نشان داده است، می‌تواند مقابل رقیبان سرسخت آمریکایی و روسیه‌ای خود پیروز شود.

به هر حال لشگری که در رقابت‌های جام جهانی 2013 تهران هم موفق شد به همراه تیم ملی کشورمان عنوان قهرمانی را به دست آورد، به نوعی فرصت خوبی است که بتواند در این مسابقات بازهم درخشش خود را نمایان سازد تا در آستانه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان را از بابت وزن 84 کیلوگرم راحت کند‌.

لشگری بدون شک با حضور ارزشمند خود در رقابت‌های المپیک و کسب مدال با ارزش برنز نشان داده است که به مرز پختگی و تجربه لازم و کافی رسیده است و به طور حتمی در آوردگاه مسابقات قهرمانی جهان کشتی دوستان از او انتظار مدال طلا را دارند‌.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول