اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس:

قم بیشترین سهم را در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دارد

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: قم با شش ملی پوش و مربی بیشترین سهم را در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان به خود اختصاص داده است.

قم بیشترین سهم را در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان دارد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: حضور شش مربی و کشتی‌گیر از استان قم در ترکیب نفرات و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان نشان از نبوغ و استعداد و ظرفیت غنی کشتی فرنگی در قم است.

وی ادامه داد: بارها این نکته را گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که کشتی قم حاصل تلاش وصف ناپذیر مربیان خستگی ناپذیر و پرتلاش خود را می‌بیند، حاصلی که اکنون در سرنوشت کشتی فرنگی کشورمان در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی نیز تاثیر مثبت دارد.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: در سال‌های اخیر مهمترین اولویت ما در هیئت کشتی قم توجه به رده‌های سنی پایه و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهایی است که در مدارس کشتی قم و زیر نظر مربیان توانمند و با دانش کشتی قم شناسایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون کشتی قم به جایگاهی رسیده است که در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان چندین ملی پوش دارد و تمام کشتی‌گیران ما این توانایی را دارند که بتوانند همراه با تیم‌های ملی این سه رده سنی به پیکارهای مهم برون مرزی اعم از قهرمانی آسیا و جهان و جام‌های معتبر بین‌المللی اعزام شوند.

حلوایی ابراز داشت: بعد از برگزاری پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی و همچنین چندین مرحله پیکارهای درون اردویی تیم ملی، اکنون چهار کشتی‌گیر افتخارآفرین قمی در ترکیب تیم ملی نوجوانان قرار دارند.

وی یادآور شد: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان خود را برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا و جهان در سال 2013 آماده می‌کند و به همین منظور اکنون کادر فنی فرنگی‌کاران اوزان 10 گانه را به اردو دعوت کرده تا آخرین مرحله آماده‌سازی ملی پوشان برگزار شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به حضور چهار کشتی‌گیر و دو مربی قمی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان بیان داشت: در این اردو محمدجواد رضایی، مهدی مراد حاصلی، مهدی ابراهیمی و علیرضا فتاحی منش چهار کشتی‌گیر قمی هستند که یک مربی به این تیم معرفی می‌کنیم ضمن اینکه عباس مهرانپور از قم مربی بدنساز تیم ملی است.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان یادآور شد: این اردو با حضور ملی پوشان زیر نظر کادر فنی تیم ملی تا پنجم خرداد ماه در خانه کشتی شماره دو تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول