اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه کاشان عنوان کرد

پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان از پرداخت در حدود 13 میلیارد ریال به دانشجویان این دانشگاه توسط صندوق رفاه دانشجویان کشور در سال تحصیلی 91-92 خبر داد.

پرداخت 13 میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان دانشگاه کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، مهدی شبانی اظهار داشت: این وام‌ها در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، شهریه، ودیعه مسکن، ضروری و زیارت به دانشجویان اختصاص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان وام پرداختی در مقایسه با میزان وام‌های پرداخت شده سال گذشته 46 درصد رشد داشته است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان یادآور شد: در مجموع در دو نیمسال سال تحصیلی 92-91 برای هر دانشجوی متقاضی مجرد و متأهل به ترتیب 675 هزار تومان و 952 هزار تومان وام تحصیلی پرداخت شده است. 

شبانی، میزان پرداخت وام شهریه برای هر دانشجوی شبانه کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب 480 و یک میلیون و 700 هزار تومان ذکر و عنوان کرد: مبلغ وام ضروری نیز برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 550 هزار تومان و 600 هزار تومان بوده است.

وی تأکید کرد: طبق آمارهای موجود حدود 25 درصد دانشجویان دانشگاه کاشان متقاضی انواع وام‌های صندوق رفاه بوده که به همه آنها وام‌های درخواستی اعطا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه کاشان، همچنین به پرداخت هزینه اجاره‌بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی اشاره کرد و متذکر شد: هزینه اجاره‌بهای خوابگاه و تغذیه دانشجویی برای سال تحصیلی 92-91 برای هر دانشجوی روزانه در مجموع 380 هزار تومان بوده که دانشجویان می‌توانند از محل وام تحصیلی یا ضروری به آسانی آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام/2406/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول