اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس مطرح کرد

ضرورت تغییر و تحول در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری استان نیازمند تغییر و تحول همه‌جانبه این حوزه است.

ضرورت تغییر و تحول در حوزه فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در استان ضعیف است و این موضوع می‌طلبد تا توجه بیشتری به این حوزه شود.

وی با بیان اینکه بنیه فرهنگی در چهارمحال و بختیاری ضعیف است، افزود: عدم تخصیص اعتبارات لازم به این حوزه مسئولان ذی‌ربط را در تقویت بنیه فرهنگی و هنری استان با مشکل روبه‌رو کرده است.

زمانیان بر ضرورت راه‌اندازی مراکز فرهنگی و هنری این استان تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا با جذب اعتبارات لازم بتوانیم در تسریع امور فرهنگی و هنری استان گام مهمی برداریم.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که استان چهارمحال و بختیاری از پیشنیه فرهنگی و هنری خوبی برخوردار است اما شرایط فعلی این حوزه شایسته مردم با فرهنگ استان نیست.

زمانیان بر ضرورت تغییر و تحول در حوزه فرهنگ و هنر این استان تاکید کرد و افزود: با همفکری و هم‌اندیشی مسئولان و متولیان این حوزه تلاش می‌کنیم تا شاخص‌های فرهنگ و هنر استان بیش از گذشته ارتقا پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نظر می‌رسد با تمام این تفاسیر نمی‌توان همه مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر استان را به کمبود اعتبارات نسبت داد شاید در این بین بی‌تدبیری و کم توجهی برخی از مسئولان و متولیان فرهنگی استان در جذب اعتبارات ملی و استانی نیز می‌تواند در این امر دخیل باشد و انتظار می‌رود با تغییر و تحول در این حوزه مدیران نیز از حالت روزمرگی خارج شده و تلاش بیشتری در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام/68004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول