اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل خانه مطبوعات استان هرمزگان خبر داد

راه‌اندازی دانشکده فرهنگ و هنر در مرکز هرمزگان از مهرماه امسال

مدیر عامل خانه مطبوعات استان هرمزگان گفت: با راه‌اندازی دانشکده فرهنگ و هنر در مرکز استان از مهر ماه امسال علاقمندان می‌توانند در رشته‌های خبرنگاری و خبرنویسی به تحصیل مشغول شوند.

راه‌اندازی دانشکده فرهنگ و هنر در مرکز هرمزگان از مهرماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان هرمزگان و تنی چند از اهالی قلم و رسانه این شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های اهالی رسانه اظهار داشت: خبرنگاران هنرمندانی هستند که با قلم و بیان خود و آرایش واژه‌ها زیباترین مفاهیم را به مردم عرضه می‌کنند.

وی افزود: آنان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که مشکلات مردم را به مسئولان و عملکرد دستگا‌ه‌های دولتی را به مردم انتقال می‌دهند.

فرماندار شهرستان بستک مخابره صحیح و به دور از قضاوت زود هنگام را از وظایف خطیر خبرنگار عنوان کرد و ادامه داد: قلم‌ و بیان خبرنگاران موجب پیشگیری از جرم و جنایت می‌شود و اطلاع‌رسانی به موقع، نقدهای منصفانه و تعامل با مردم و مسئولان از رسالت خبرنگاران است.

مشتاق‌زاده از رویکرد انتقادی مطبوعات استقبال کرد و افزود: انتقاد بدون غرض به پیشرفت کارها کمک می‌کند که اگر مدیران از این انتقادها استقبال کنند به بالا رفتن جایگاه خود و دستگاه متبوع منجر می‌شود.

در ادامه مدیر عامل خانه مطبوعات استان هرمزگان بر اشتراک و استفاده از نشریات در ادارات از طریق روابط عمومی‌ها تأکید کرد و اظهار داشت: از وظایف خانه مطبوعات پرورش نیروی متخصص خبرنگار و توسعه مطبوعات در شهرستان‌ها است.

پروانه رکن‌الدینی یادآور شد: با راه اندازی دانشکده فرهنگ و هنر در مرکز استان از مهر ماه امسال علاقمندان می‌توانند در رشته‌های خبرنگاری و خبرنویسی به تحصیل مشغول شوند.

وی از آمادگی خانه مطبوعات برای تشکیل کلاس‌های آموزشی در رشته های مصاحبه گری، گزارش نویسی و خبرنویسی برای خبرنگاران و روابط عمومی‌های شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول