اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان:

ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که در برابر استکبار نترس باشد

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان گفت: ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس باشد.

ایران رئیس جمهوری می‌خواهد که در برابر استکبار نترس باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اصغر آخوندی صبح امروز در نشست بصیرتی ـ سیاسی با عنوان عاشقان ولایت ویژه بسیجیان در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری اظهار داشت: انتخابات، عرصه ظهور قدرت و عزت ملی است و حضور گسترده مردم در آن از بصیرت آنان نشأت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه این اقدام ملت ایران شکست دوباره دشمن را در پی دارد، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، ملت بزرگ و مقاوم ایران به رئیس جمهوری نیاز دارد که در عرصه بین‌المللی و در مقابل استکبار، نترس باشد. 

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید در عرصه داخلی نیز دارای برنامه، حکمت و تدبیر باشد، اعتقاد به اقتصاد مقاومتی، تهذیب اخلاقی، دوری از حاشیه‌سازی و تشویش‌آفرینی و نیز بیان شعارهای منطقی و منطبق با واقعیت را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور مناسب برای کشور برشمرد. 

وی با اشاره به تبدیل شدن ایران به محور کشورهای اسلامی، ادامه داد: افزایش بیداری اسلامی در سطح جهان در حالی رقم می‌خورد که چشم کشورهای در حال جنگ با مستکبران به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اسلامی در ایران است. 

آخوندی تصریح کرد: انتخابات در فضای کاملاً آزاد و سالم ایران برگزار می‌شود و مهمترین وظیفه مردم علاوه بر حضور گسترده، انتخاب فرد اصلح است.

وی عنوان کرد: مردم می‌توانند از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف مردم و نیز رجوع به افراد متدین، آگاه و زمان‌شناس برای شناخت فرد اصلح برای ریاست جمهوری استفاده کنند. 

*لزوم توجه به اصل وحدت از سوی مسلمانان

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان افزود: نظام شکوهمند اسلامی بر پایه رأی و نظر مردم و اصول دینی و اسلامی مبتنی است و باید تمام فعالیت‌ها بر محور ارزش ها و معنویت حاکم باشد.

وی با بیان اینکه در انتخابات آینده مردم باید بصیرت داشته باشند و به حق عمل می‌کنند تصریح کرد: انتخابات پرشور و آگاهانه موجب شکست توطئه‌های دشمن و رشد فرهنگی و سیاسی مردم را به خوبی نشان می‌دهد.

آخوندی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال طرح و برنامه جدید و توطئه های مختلف هستند، ولی تمام آنها طی سال های گذشته شکست خورده است.

وی با محکومیت هتک حرمت به قبر «حجر بن عدی» گفت: هتک حرمت مقدسات مسلمانان با پشتیبانی استکبار جهانی صورت گرفته و روزی فرا خواهد رسید که مردم کاخ‌های استکبار جهانی را ویران کنند. 

آخوندی خاطرنشان کرد: جنایت‌های وهابیون و جنایاتی که در سوریه و دیگر مناطق جهان برای ضربه زدن به اهداف متعالی دین مبین اسلام است با چراغ سبز آمریکا و ایادی استکبار طراحی شده است.

وی همچنین به لزوم حفظ وحدت و اتحاد میان آحاد مسلمانان اشاره و تأکید کرد: اگر مسلمانان یکپارچگی خود را حفظ کرده و مراقب دسیسه‌های دشمنان باشند، به طور قطع به زودی شاهد فروپاشی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

مسئول دفتر راهبردی بسیج سپاه همدان گفت: امروز تمام جهان به استیصال استکبار جهانی پی برده است و به همین خاطر این کشورها با توسل به اعمال تحریم‌ها سعی در افزایش فشارها به عنوان راهکاری اثرگذار برای دست‌یابی به مقاصد خویش دارند.

وی ادامه داد: دشمن با به‌کار‌گیری ابزار تحریم به دنبال فشار آوردن به مردم، جدا کردن آنان از انقلاب اسلامی و اعتقادات و نیز مأیوس کردن آن‌ها از اسلام است.

آخوندی با بیان اینکه مردم تا پای جان برابر انقلاب، نظام و دین الهی خویش ایستاده‌اند، ادامه داد: زمان تحریم‌های کنونی نیز مانند بقیه فشار‌های دشمن به پایان می‌رسد و کشور، با استقامت و بصیرت از این توطئه نیز عبور می‌کند.

وی ایجاد فضای امید و پرهیز از سیاه‌نمایی‌ها را پیش‌نیاز حماسه سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: 35 سال از انقلاب گذشته هر کدام از دولت‌ها به اندازه خود کار و تلاش کرده‌ و خدماتی انجام داده‌اند که قابل نقد است، اما نباید خدمات گذشته را نادیده بگیریم. 

انتهای پیام/2499/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول