اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

حمایت چشم بسته رئیس‌جمهور از یک کاندیدا شخصیت وی را زیر سئوال برد

امام جمعه پلدختر گفت: حمایت رئیس‌جمهور و حضور وی در وزارت کشور با یک کاندیدای خاص در شرایطی که تبلیغات هنوز شروع نشده خلاف قانون است.

حمایت چشم بسته رئیس‌جمهور از یک کاندیدا شخصیت وی را زیر سئوال برد

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه به این عملکرد رئیس جمهور انتقاد کرد و گفت: حمایت رئیس جمهور و حضور وی در وزارت کشور با یک کاندیدای خاص در شرایطی که تبلیغات هنوز شروع نشده خلاف قانون است.

وی گفت: آقای احمدی‌نژاد سفرهای استانی را با چه اهدافی دنبال می‌کند، مردم آگاه و هوشیار هستند و اهداف این سفرهای شائبه‌دار را می‌دانند.

وی گفت: مطمئن باشید، مردم ولایتمدار با تمام حساسیت‌ها و مشکلات موجود سکان کشور را به دست رئیس جمهوری می‌دهند که دست جانباز شده رهبر معظم انقلاب را محکم بگیرد و او را کمک کند.

لروند افزود: برخی از کاندیداهای ریاست جمهور دل خود را به چراغ سبز دشمن خوشحال کرده‌اند که به گمان و خیال باطل خود می توانند با حمایت دشمنان انقلاب اسلامی رای بیاورند و رئیس جمهور شوند.

امام جمعه پلدختر گفت: کاهش 50هزار ریالی قیمت دلار در این شرایط سئوالاتی را در اذهان مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: اگر این کاهش قیمت توسط عده‌ای در درون کشور صورت گرفته که قدرت اقتصادی دارند، چرا تاکنون اقدام به کاهش قیمت دلار ننموده و مردم را در تنگنا و فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی قرار داده و آن را در آستانه انتخابات ریاست جمهور اعمال می‌کنند.

لروند تصریح کرد: اگر این اقدام توسط آمریکا صورت گرفته که خطر به مراتب سنگین‌تر است.

وی گفت: مردم در کاندیداهای ریاست جمهور دقت کنند، زیرا شورای نگهبان مصالح نظام را در نظر می‌گیرد و صالحین را معرفی می‌کند.

وی افزود: مردم باید فرد اصلح را انتخاب و در شناخت آن تند روی و تعصب به خرج ندهند و از کاندیدایی که از بیت‌المال هزینه می‌کند، نمی‌تواند خدمتگذار مردم باشد.

امام جمعه پلدختر اظهار کرد: راه شناخت کاندیدای اصلح را مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نشان داده‌اند و شاخص‌ترین کاندیدای اصلح کسی است که ولایتمدار باشد، بنابراین مردم باید مواظب باشند به کسی که از بیت‌المال استفاده می‌کند، توجهی نکنند.

انتهای پیام/2304/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول