اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اراک:

رئیس جمهور ایران باید توانایی میدان‌داری دنیا را داشته باشد

امام جمعه موقت اراک با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهور ایران اسلامی باید خصوصیت میدان‌داری دنیا را داشته باشد.

رئیس جمهور ایران باید توانایی میدان‌داری دنیا را داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سید علی حسینی‌پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: امروز کسی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود تنها رئیس جمهور ایران نیست زیرا ایران کشوری تاثیرگذار و نقش‌آفرین در مناسبات منطقه و جهانی است که رئیس جمهور آینده ایران باید از تمام ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه اخیرا جنایتکاران عربی، انگلیسی، اسرائیلی و آمریکایی با نام اسلام دست به قتل عام مسلمانان می‌زنند و با این رفتار پلید خود قصد دارند اسلام را بد جلوه دهند و تضعیف کنند که نباید اجازه داد این اقدامات پلید به اسم اسلام تمام شود.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: در انتخابات پیش رو ملت ایران باید با لبیک‌گویی به امام زمان(عج) و رهبر معظم انقلاب با شکوه هر چه تمام‌تر در صحنه انتخابات حضور یافته و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حسینی‌پور بیان کرد: ملت بزرگ ایران باید در مقابل سختی‌ها و کم و کاستی‌ها صبور بوده و اجازه ندهد که دشمنان با بزرگنمایی مشکلات مانع حضور پر رنگ آنان در انتخابات شوند.

وی افزود: هم‌اکنون شورای نگهبان به عنوان حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب مسئولیت تایید صلاحیت نامزدها را بر عهده دارد که امیدواریم بعد از تایید صلاحیت‌ از بین کاندیداها بهترین فرد به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی با رای مردم انتخاب شود.

امام جمعه موقت اراک گفت: نامزدها نیز باید در زمان تبلیغات برنامه‌های خود را اعلام کنند و از تخریب دیگران و صحبت کردن با هدف ایجاد اختلاف و تضعیف رقبای خود بپرهیزند و انتخاب را بر عهده مردم بگذارند.

حسینی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم اقتصادی دشمنان بیان داشت: این تحریم‌ها از اوایل انقلاب علیه ایران اسلامی اعمال شده است دشمنی غربی‌ها با ایران معلوم است و تازگی ندارد.

وی بیان کرد: ما نباید تصور کنیم اگر به آمریکا روی خوش نشان دهیم همه چیز درست می‌شود و مشکل کشور برطرف خواهد شد هرگز چنین نیست، کشور ایران در گذشته کاملا در اختیار آمریکا بود و آنها همه گونه سوء استفاده را از ایران کردند و منابع این کشور را به غارت بردند.

امام جمعه موقت اراک تاکید کرد: ما باید محکم و استوار پای خواسته‌های به حق خود بایستیم و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کنیم.

اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی و روز بهره‌بری بهینه مصرف سوخت همچنین روز جهانی توسعه فرهنگی از دیگر محورهای سخنرانی خطیب موقت جمعه اراک بود.

انتهای پیام/87001/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول