اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

رئیس‏جمهور آینده باید تابع ولایت و قانون باشد

امام جمعه شاهرود گفت: همه باید تلاش کنند تا حماسه سیاسی مد نظر رهبر فرزانه انقلاب تحقق یاید و رئیس‏جمهور آینده تابع ولایت و قانون باشد.

رئیس‏جمهور آینده باید تابع ولایت و قانون باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسئولان شاهرود در سخنانی با اشاره به ماه مبارک رجب اظهار داشت: باید توجه شود که در حلقه‌های صالحین به ماه رجب توجه کنیم و متربیان را به کسب فیوض در این ماه دعوت و آنها را آشنا کنید.

امام جمعه شاهرود تاکید کرد: اگر می‌خواهیم صالح پرورش دهیم، باید از روایات و قرآن کریم بیشتر استفاده کنیم و متربیان را به این سمت ببریم که جذب قرآن و کتب روایی شوند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمنان ما این است که اسلام را حذف کنند و ما باید در صالحین تمام تلاشمان این باشد که اسلام ناب را به متربیان بشناسانیم و اسلام شناس تربیت کنیم.

لزوم انتخاب فردی مؤمن، انقلابی و شجاع

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و باید منویات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه حماسه سیاسی در جامعه را با تلاش همگان محقق کنیم.

ترابی بیان داشت: باید در حلقه‌های صالحین به شبهات پاسخ داده شود و تلاش شود که همه آحاد مردم را در حضور گسترده به انتخابات و انتخاب فرد اصلح دعوت کنیم.

وی تاکید کرد: حماسه سیاسی با حضور مردم و انتخاب فردی مؤمن، انقلابی و شجاع و خلاق و تابع ولایت و قانون محقق می‌شود و همگان باید بدان توجه کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول