اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

رئیس جمهور آینده باید قانون‌گرا باشد

امام جمعه موقت قزوین گفت: سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور و همچنین برخورداری از روحیه قانون‌مندی و قانون‌گرایی از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باید باشد.

رئیس جمهور آینده باید قانون‌گرا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمد باریک‌بین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با اشاره به شرایط انتخاباتی کشور اظهار داشت: با توجه به شور و نشاط انتخاباتی و همچنین ثبت نام شخصیت‌های مختلف در انتخابات به سوی خلق حماسه سیاسی پیش می‌رویم که این شرایط پر شور باید در مراحل بعدی نیز پابرجا بماند.

وی بیان داشت: افرادی که پس از اعلام نتایج از سوی شورای نگهبان، نتوانند از فیلتر این شورا عبور کنند، بدانند که تنها برای این جایگاه تأیید نشده و می‌توانند در مسئولیت‌های دیگری به مردم خدمت کنند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه حضور همه افراد با سلایق مختلف در انتخابات را موجب پر شور شدن این عرصه مهم عنوان کرد و یادآور شد: نامزدهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور نکردند باید به همراه هوادارانشان بدانند که نباید فضا را به سمتی ببرند که دشمن از آن سوء استفاده کند، بلکه باید تابع قانون باشند.

باریک‌بین تصریح کرد: باید از انتخابات‌های گذشته و همچنین نقاط ضعف و قوت آن بهره لازم را برد تا با این تجربه در رقم خوردن حماسه سیاسی تلاش کرد.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: دشمنان برای ادامه مذاکرات هسته‌ای و همچنین برنامه‌ریزی‌های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به انتخابات پیش رو چشم بسته‌اند از این رو بسیار مهم است که مردم کشورمان با حضوری پر شور در انتخابات بار دیگر ایران اسلامی را در این عرصه‌ها سرافراز کنند.

وی انتخابات ریاست جمهوری را دارای ظرفیت‌های لازم برای تغییر معادلات جهانی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: این انتخابات به قدری مهم و تأثیرگذار است که حتی یک رأی بیشتر نسبت به دوره قبل نیز تیر خلاصی به دشمن برای وادار کردن آنها از موضع فشار و تهدید است.

باریک‌بین تأکید کرد: برای درست هدایت شدن مسیر کشور؛ سر و سامان دادن به اوضاع اقتصادی و فرهنگی کشور و همچنین برخورداری از روحیه قانون مندی و قانون‌گرایی از ویژگی‌های رئیس جمهور آینده باید باشد.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید در شرایط حساس فعلی تابع قانون باشند و رسانه ملی نیز باید شرایط عادلانه و برابری را برای همه نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کند تا به طور مطلوب بتوانند برنامه‌های خود را با مردم در میان بگذارند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تأکید کرد: انتخابات شوراها نیز در جای خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا منتخبان مردم در این انتخابات مدیریت شهری را برای چهار سال بر عهده خواهند داشت و به همین دلیل نباید این انتخابات در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

باریک‌بین ابراز داشت: نکته مهم پیرامون اعضای شورا، دارا بودن افکار اقتصادی است تا اعضای آن بتوانند منابع مالی توسعه شهری را به صورت مطلوبی فراهم کنند.

وی تعامل و همکاری و هماهنگی اعضای شوراهای شهر و روستا را برای خدمت مؤثر به مردم ضروری دانست و تأکید کرد: مردم کشورمان در انتخابات پیش رو مشت محکمی بر دهان استکبار می‌کوبد.

امام جمعه موقت قزوین در خاتمه به روز روابط عمومی و ارتباطات و روز جهانی موزه و میراث فرهنگی نیز اشاره داشت.

انتهای پیام/2667/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول