اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هویزه خطاب به احمدی‌نژاد:

5 شهر مجاور هویزه فاقد حتی یک درمانگاه هستند

امام جمعه هویزه گفت: در پنج شهر مجاور این شهرستان حتی یک درمانگاه نیز نداریم و احداث بیمارستان در این منطقه یکی از ضروریات و مطالبات جدی مردم منطقه است.

5 شهر مجاور هویزه فاقد حتی یک درمانگاه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، حجت‌الاسلام جابر بوعذار عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با خیرمقدم به رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: هشت سال تلاش بی‌وقفه و موضع‌گیری‌های شما در مقابل استکبار و همین طور حضور اقتدارآفرین شما رئیس جمهور در نقطه صفر مرزی اسرائیل مایه افتخار است.

وی افزود: مردم شهرستان‌های هویزه و دشت آزادگان از شما تقدیر می‌کنند و شما را باور دارند؛ این موضوع در آرای 98 درصدی که در دور دهم انتخابات صورت گرفت به خوبی نشان داده شده است.

*حتی یک درمانگاه نداریم

وی با اشاره به احداث بیمارستان در این شهرستان خاطرنشان کرد: در پنج شهر مجاور این شهرستان حتی یک درمانگاه نیز نداریم و احداث بیمارستان در این منطقه یکی از ضروریات است.

*بخشودگی تسهیلات و تامین آب کشاورزی رسیدگی شود

بوعذار ادامه داد: مشکل کشاورزان و بخشودگی تسهیلات آنها همین‌طور تأمین آب برای کشاورزی نیز یکی از معضلاتی‌ است که آنها را درگیر خود کرده است که انتظار داریم در این خصوص رسیدگی شود.

وی گفت: این منطقه 100 هزار متر مربع اراضی کشاورزی دارد که اگر به خوبی حمایت شود، می‌تواند زمینه اشتغال خوبی را برای مردم به‌ویژه جوانان این مرز و بوم به همراه آورد.

*تحقق جذب 15 تا 20 درصدی نیروهای بومی

امام جمعه هویزه اضافه کرد: بیکاری در شهرستان موج می‌زند و عدم جذب نیروهای بومی از مهم‌ترین دلایل رواج بیکاری در منطقه است.

وی با بیان اینکه باید از نیروهای بومی بیشتر استفاده شود، افزود: امروز فقط بین 15 تا 20 درصد نیروهای بومی در ادارات به‌کار گرفته شده و جذب می‌شوند؛ در حالی‌که انتظار داریم این میزان طبق آنچه قول داده شده بود به 50 درصد برسد!

انتهای پیام/72001/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول