اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهربابک خبر داد

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در بیمارستان ولیعصر شهربابک

رئیس شبکه بهداشت شهربابک گفت: تسریع در ساخت زایشگاه کوثر و درمانگاه تخصصی بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک در دستور کار قرار دارد.

راه‌اندازی درمانگاه تخصصی در بیمارستان ولیعصر شهربابک

حسین بهزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهربابک با اشاره به وضعیت بخش‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو بیمارستان ولیعصر (عج) اظهار داشت: با وجود حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و افتتاح آنها به دلیل کمبود تجهیزات و نبود پزشک بخش آی‌‌سی‌یو هنوز فعال نشده و بخش سی‌سی‌یو در محل قبلی خود فعالیت می‌کند.

وی افزود: زایشگاه کوثر با توجه به قول مساعد پیمانکار و خیر در تابستان تکمیل و تحویل می‌شود و درمانگاه تخصصی نیز کارهای عمرانی آن در حال انجام شده است و تسریع در ساخت این دو مکان و تجهیز آی‌سی‌یو و راه‌اندازی بخش سی‌تی‌اسکن در دستور کار قرار دارد.

بهزادی بیان داشت: قول مساعد مجتمع مس برای تأمین 300 میلیون تومان و این کمک برای خرید دستگاه‌های آرتروسکوپی و لاتروسکوپی هزینه و مقرر شد که برای خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان هزینه و فاکتور آن برای پرداخت ارائه شود.

وی در زمینه تامین پزشک زنان و زایمان یا ماندگار شدن پزشک کنونی خاطر نشان کرد: برای حضور پزشک متخصص کنونی در شهرستان تلاش خود را کرده‌ایم.

بهزادی عنوان کرد: اما با توجه به تصمیمات شخصی و خانوادگی احتمال رفتن وی وجود دارد و با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته این پزشک متخصص قول دادند تا زمان حضور دو پزشک متخصص زنان و زایمان در شهربابک حضور داشته باشند.

انتهای پیام/80023/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول