اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ وزیر نیرو در بابل:

آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران کرده است / تحریم‌ها نمی‌تواند پروژه‌ها را متوقف کند

وزیر نیرو با بیان اینکه آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران در بانک‌ها و پروژه‌های مختلف کرده است که با نظارت مستمر این تحریم‌ها جمهوری اسلامی را محدود کند، گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند پروژه‌ها را متوقف کند.

آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران کرده است / تحریم‌ها نمی‌تواند پروژه‌ها را متوقف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، مجید نامجو ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل با اشاره به حماسه سیاسی و اقتصادی در سال‌ جاری اظهار داشت: کسانی که در یک نظام ولایی زندگی می‌کنند و تابع حکومت ولایی هستند با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری بر این افراد تکلیف است که در این راستا گام بردارند.

وی افزود: در سال حماسه سیاسی مردم ایران با حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا حماسه‌ای رقم خواهند زد که باعث ارتقای سطح سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی در سطح جهان می‌شود.

نامجو بیان داشت: انتخابات جمهوری اسلامی همیشه خبرساز بوده و قابل پیش‌بینی نیست چرا که ثبت‌نام متعدد نامزدهای ریاست جمهوری در روز گذشته بیانگر این است انتخابات ایران قابل پیش‌بینی نبوده و تنها متکی به آرای مردمی است.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خادمان و مسئولان نظام باید به مردم کمک کنیم تا انتخابی اصلح داشته باشند و فرد اصلح بتواند آینده خوبی را برای کشور ترسیم کند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط خاص تحریم قرار گرفته است، بیان داشت: کشور ما همانند زمان جنگ شرایط خاصی را تجربه می‌کند و تمام کسانی که تحریم علیه ایران را طراحی و به اجرا گذاشتند درصدد هستند این برنامه به شکل درستی انجام شود.

نامجو اذعان داشت: آمریکا 400 نفر را مامور اجرای تحریم علیه ایران در بانک‌ها و پروژه‌های مختلف کرده است که با نظارت مستمر این تحریم‌ها جمهوری اسلامی را محدود کند اما به هدف‌شان نرسیدند.

این مسئول با استناد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئولان باید جلوتر از تحریم حرکت کنند، بیان داشت: جلسات مختلفی در سطح وزارتخانه‌ها گذاشته شده تا با مسئله تحریم به صورت جدی برخورد کنیم.

نامجو با اشاره به اینکه وزارت نیرو از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: به شما مسئولان بابل اعلام می‌کنم دشمن هر چه می‌خواهد انجام دهد اما  تحریم‌ها نمی‌تواند آب و برق کشور را تحت تاثیر قرار دهد و پروژه‌ها را متوقف کند.

وی افزود: شاید تحریم‌ها روند اجرای پروژه‌ها را کند کُند، اما با وجود ظرفیت‌های موجود در وزارت نیرو به هیچ وجه آب و برق کشور قطع نمی‌شود.

انتهای پیام/869009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول