اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور:

انتخاب اصلح با لحاظ کردن معیارهای مورد نظر رهبری آسان می‌شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: بهترین راه برای انتخاب اصلح این است که معیارهای بیان شده در کلام رهبری معظم انقلاب را در دستور کار قرار دهیم.

انتخاب اصلح با لحاظ کردن معیارهای مورد نظر رهبری آسان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید مهدی ثمره‌هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه کاری و اهداف سفر خود به این استان اشاره کرد و گفت: از برنامه‌های مهم کاری خود در افتتاح پروژه‌ها در سطح کشور دیدار با کارکنان شرکت آب و فاضلاب بوده که هدف عرض خسته نباشید و خدا قوت به کارکنان این شرکت‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان این‌که پروژه‌های زیادی در این استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است، اذعان کرد: از تمام دست‌اندرکاران که در اجرای طرح‌های آب و فاضلاب خدمت بزرگ و عظیمی به مردم کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد کردند قدردانی می‌کنیم.

ثمره‌هاشمی در ادامه تصریح کرد: سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده و جالب این‌که بیشتر تأکید ایشان در سال‌های اخیر بر محور اقتصاد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای ضربه زدن به ایران اسلامی از هر راهی وارد شدند و از هیچ کاری فروگذار نکردند و سعی بر ناامیدی ملت داشتند که با راهنمایی‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل تحریم‌ها و مشکلات تاکنون ایستادگی و مقاومت کرده‌ایم.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار ایران اسلامی در همه زمینه‌ها پیشرفت روز افزونی به خصوص در زمینه علم و فناوری داشته است.

ثمره هاشمی در ادامه به شعار حماسه سیاسی سال 92 اشاره و اظهار کرد: حضور در انتخابات حماسه سیاسی دیگر را رقم خواهد زد که هر شخص وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید توجه و دقت کامل در انتخاب اصلح برای ریاست جمهوری را هم داشته باشیم.

این مسئول با بیان این‌که تمام ملاک‌های انتخاب اصلح را مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند، گفت: اگر ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح را از دیدگاه مقام معظم رهبری مد نظر قرار دهیم می‌توان اصلح‌ترین و شایسته‌ترین فرد برای اداره مملکت را انتخاب کرد.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول