اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ‌‌استاندار گلستان:

‌19 دستگاه اجرایی در گلستان طرح مطلع مهر را اجرا می‎کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: ‌19 دستگاه اجرایی در گلستان طرح مطلع مهر را اجرا می‎کنند.

‌19 دستگاه اجرایی در گلستان طرح مطلع مهر را اجرا می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی ظهر امروز در نخستین کارگروه زنان و خانواده استان در سال جدید که در دفتر استاندار برگزار شد با تبریک ماه مبارک رجب اظهار داشت: خروجی و مصوبات کارگروه بانوان و خانواده باید جامعه را از آسیب‎ها بازدارد و سبب تقویت ارزش‎ها شود.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‎دهند، تصریح کرد: حوزه بانوان یکی از اثرگذارترین حوزه‎ها در نظام اجتماعی محسوب می‎شود و از طرفی مدیریت جامعه از ریشه‎ای برخوردار است که بانوان ایفای نقش مهمی در آن دارند.

برای اجرایی شدن مصوبات باید تمام اقدامات دلسوزانه و صادقانه باشد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تاکید کرد: موضوعاتی که در دستور کار کارگروه بانوان و خانواده قرار می‎گیرد باید مبتلا‌به، مهم، کارگشا، رفع‌کننده موانع و پیش‎برنده اهداف و برنامه‎ها باشد.

جمشیدی با تصریح اینکه مدیران دستگاه‎ها باید راستا احساس تکلیف و مسئولیت کنند، متذکر شد: برای اجرایی شدن مصوبات باید تمام اقدامات دلسوزانه و صادقانه باشد که اگر چنین چیزی تحقق نیابد شاهد نتایج مثبت نخواهیم بود.

وی نقش آموزش را در نظام خانواده موثر خواند و اذعان کرد: برگزاری همایش، دوره‎های آموزشی از جمله آموزش طرح ملی مطلع مهر بسیار موثر و کارساز بوده است که باید این مهم تقویت شود.

19 دستگاه اجرایی در گلستان طرح مطلع مهر را اجرا می‎کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه آموزش زوجین در پنج سال ابتدای زندگی مشترک باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: برای دستگاه‎های اجرایی 24 ساعت با محویت آموزش پزشکی، روان‌شناسی و احکام مذهبی پیش‎بینی شده است.

جمشیدی اظهار داشت: تا به حال 24 دستگاه گزارشات خود را در چگونگی اجرای برنامه مطلع مهر اعلام و 19 دستگاه آن را اجرا می‎کنند که امیدواریم همه دستگاه‎ها در این زمینه پای کار بیایند.

وی ابراز داشت: طرح ملی مطلع مهر از طریق آموزش ویدئو کنفرانس، دعوت مدرسان حرفه‎ای و برگزاری کارگاه پیگیری می‎شود.

انتهای پیام/83001/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول