اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

نمایشگاه دائمی پیشگیری از مواد مخدر در اراک برپا می‌شود

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از برگزاری نمایشگاه دائمی پیشگیری از مواد مخدر در اراک خبر داد.

نمایشگاه دائمی پیشگیری از مواد مخدر در اراک برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا فتح‌آبادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف آشنایی دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه با موضوع اعتیاد و مشکلات آن و با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به زودی در زمینی به مساحت 500 متر مربع و در بهترین نقطه شهر برپا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه موجب انتقال مفاهیم پیشگیری از اعتیاد از حوزه تئوریک به حوزه بصری به صورت دائمی خواهد شد، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته 500 میلیون ریال از سوی استانداری برای این موضوع اختصاص یافته، اما به منظور استفاده مطلوب و بهینه از این نمایشگاه و تجهیز و تامین وسایل مورد نیاز نمایشگاه اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال مورد نیاز است که در حال پیگیری از سوی دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور می‌باشیم.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی تصریح کرد: در نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد تمامی امکانات و تجهیزات لازم در نظر گرفته شده تا بازدید کنندگان بتوانند علاوه بر آشنایی با انواع مواد مخدر، ابزار و آلات استعمال مواد مخدر و همچنین کتاب‌های تدوین شده در حوزه اعتیاد در کلاس‌ها و نشست‌های تخصصی، نمایش فیلم و اسلاید و... اطلاعات کافی را کسب کنند.

انتهای پیام/87006/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول