اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دنا خبر داد

کشف بیش از 79 کیلو‌گرم مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف 79 کیلو و 400 گرم تریاک طی سه روز گذشته از دو دستگاه خودرو در محور یاسوج به اصفهان خبر داد.

کشف بیش از 79 کیلو‌گرم مواد مخدر در محور یاسوج به اصفهان

اردوان ارسلان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 79 کیلو و 400 گرم تریاک طی سه روز گذشته از دو دستگاه خودرو در محور یاسوج به اصفهان کشف شد.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا طی سه روز گذشته، حین ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو وانت‌بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی دنا تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، 35 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ما‌هرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و راننده نیز دستگیر شد.

ارسلان‌پور ادامه داد: همچنین مأموران در عملیاتی دیگر حین کنترل خودر‌وهای عبوری این محور، 43 کیلو و 900 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو 405 کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا افزود: راننده پژو به همراه سه سرنشین آن دستگیر شدند و برابر اظهارات راننده، مواد کشف شده متعلق به فرد دیگری بوده که با هوشیاری پلیس، فرد مظنون به همراه شخصی دیگر در حالی که با یک دستگاه خودروی وانت‌بار به دنبال آن‌ها در حرکت بودند، نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه متهمان پس از دستگیری به مقام قضایی تحویل و خودرو‌ها به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول