اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی خبر داد

ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر به حجاج خراسان شمالی

جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر به حجاج این استان خبر داد.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از حمل مواد مخدر به حجاج خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان اعزام حجاج خراسان شمالی اظهار کرد: این آموزش‌ها جمعه این هفته همچون سنوات گذشته به حجاج استان ارائه می‌شود.

وی حمل مواد برای مصرف توسط برخی از حجاج را از دغدغه‌های این شورا عنوان کرد و گفت: البته با تلاش‌هایی که پلیس فرودگاه داشته افراد حامل مواد مخدر شناسایی و از اعزام آنان ممانعت می‌شود.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی افزود: سنوات گذشته چند مورد از افراد که حامل مواد مخدر برای مصرف بوده شناسایی و از اعزام آنان امتناع شد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه علاوه بر این آموزش‌ها بخش مهمی از ظرفیت این شورای صرف آموزش پیشگیری از اعتیاد به گروه‌های مختلف اجتماع می‌شود تصریح کرد: این آموزش‌ها با هدف واکسینه کردن جامعه در مقابل بلیه شوم اعتیاد صورت می‌گیرد.

به گفته جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی هم اکنون اکثر جرائم اجتماعی ریشه در اعتیاد داشته که باید این آموزش‌ها به آحاد مختلف به ویژه جوانان ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان برای آسیب رساندن به نسل آینده ساز کشور با تمام قوا وارد عمل شده و تلاش داشته تا به این طیف مولد آسیب برساند از این رو هر چقدر آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به جامعه ارائه شود هزینه‌های ناشی از گرایش افراد به این پدیده شوم کاهش می‌یابد. 

انتهای پیام/63002/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول