اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد:

80 هزار امدادگر در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال خوبی از ظرفیت انسانی مواجه است، گفت: 80 هزار نفر امدادگر جوان در این استان فعالیت دارند.

80 هزار امدادگر در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام مسعود مثنوی صبح امروز در مراسم افتتاحیه جمعیت هلال‌احمر چرام ضمن شکر خداوند که توفیق حاصل کرد تا در این ایام مبارک و در ابتدای ماه پر برکت رجب افتتاح جمعیت هلال‌احمر را داشته باشیم، اظهار کرد: شهرستان چرام شهرستانی است که دارای ظرفیت‌های بسیار قوی و جاذبه‌های گردشگری بسیار فراوانی است که همه ساله در ایام مختلف سال شاهد ترددهای بسیار زیادی در این شهرستان هستیم.

مدیرکل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که جمعیت هلال‌احمر یک وظیفه ذاتی و اصلی دارد آن را بحث امداد رسانی ذکر کرد و عنوان داشت: ضرورت احساس شد که در شهرستان چرام با توجه به اتفاق افتادن برخی حوادث جمعیت هلال‌احمر مستقر شده و فعالیت خود را شروع کند.

وی با اشاره به این مطلب که جمعیت هلال‌احمر در فازها و سازه‌های بسیار متنوع و خاصی فعالیت کرده و به مردم خدمات ارائه می‌دهد، گفت: این امید را داریم که به لطف خداوند از امروز مردم شهرستان چرام هم از این خدمات بهره‌مند شده و فرصتی است برای ما تا مردم قدر شناس و ولایت‌مدار این شهرستان را از این خدمات بهره‌مند سازیم.

این مسئول با اشاره به عملکرد جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و با بیان این‌که این جمعیت در بحث فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و امدادی، بشر دوستانه، حمایتی و درمانی معمولاً در حال خدمت‌رسانی است، بالاترین حوزه در بحث هرم جمعیت هلال‌احمر را نمایندگی ولی‌فقیه دانست.

مثنوی با بیان این مطلب که جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با استقبال خوبی از ظرفیت انسانی مواجه است، 80 هزار نفر امدادگر جوان را عضو این جمعیت ذکر کرد و ابراز داشت: در یک بخش عمده‌ای که در شهرستان کهگیلویه تاکنون عضو هلال‌احمر بوده‌اند، از شهرستان چرام بوده‌اند.

وی از انجام فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی و فرهنگی در حوزه جوانان، فعالیت‌های داوطلبی و حمایتی در حوزه داوطلبان و فعالیت‌های امدادی در حوزه امداد و نجات در چرام خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به بحث مهم و مورد تأکید هلال‌احمر استان که کارگروه امداد و نجات است، اشاره داشت.

این مسئول با اشاره به نکته مورد تأکید در این سازمان که «هر خانواده ایرانی یک امدادگر» متذکر شد: گاهی اوقات بنا به اهمیت موضوع فراتر از آن می‌گوییم «هر ایرانی یک امدادگر» چرا که اگر در یک خانواده یک نفر امدادگر باشد هنگام بروز حادثه آسیب‌ها کاهش می‌یابد.

وی افزود: سیاست‌های آموزشی هلال‌احمر که آموزش‌های چهره به چهره و آموزش‌های امدادی در سطوح مختلف است در سال جاری در سطح استان نهادینه خواهد شد.

انتهای پیام/82002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول