اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد

دستگیری معتادان پرخطر در پارک‌های خیابان مصلای مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران کلانتری 17 مشهد در پاکسازی یکی از پارک‌های حوزه استحفاظی خود 17 معتاد پرخطر را دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

دستگیری معتادان پرخطر در پارک‌های خیابان مصلای مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام نارضایتی از اینکه چند معتاد کارتن خواب یکی از پارک‌های محدوده بولوار مصلای مشهد را به پاتوق خود تبدیل کرده‌اند تیم‌های مبارزه با موادمخدر کلانتری 17 بلافاصله وارد عمل شدند.

کریمی افزود: پلیس در این اقدام ضربتی 17 معتاد پرخطر را در حالی که تعدادی از آنان مشغول استعمال مواد مخدر بودند به همراه سه خرده فروش مواد افیونی دستگیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: معتادان کارتن خواب به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند در این عملیات ماموران کلانتری مصلای مشهد همچنین یک دستگاه خودروی پراید مسروقه را نیز کشف و سارق 32 ساله را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

* دستگیری 2 سارق در محدوده بلوار ابوطالب مشهد

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: همچنین یکی از شهروندان ساکن در محدوده بلوار ابوطالب مشهد ساعت چهار بامداد 25 اردیبهشت ماه امسال متوجه حضور دو فرد ناشناس در روی پشت بام منزلش شد.

کریمی بیان کرد: او و دو پسر جوانش با هوشیاری این دو جوان ناشناس را که وارد منزل مسکونی شده بودند دستگیر کردند متهمان که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای هستند در اختیار ماموران کلانتری شفا قرار گرفتند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول