اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان عنوان کرد

‌ارائه آموزش‌های مهارتی در اردوگاه‌های نگهداری معتادان

استاندار کرمان گفت: اردوگاه‌های نگهداری معتادان نسبت به ‌ارائه آموزش‌های مهارتی برای این افراد اقدام کنند.

‌ارائه آموزش‌های مهارتی در اردوگاه‌های نگهداری معتادان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار صبح امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر باید به سمت مبارزه جدی با سرباندهای حمل و توزیع مواد مخدر سوق پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به راهکارها و ترفندهای جدیدی که از سوی قاچاقچیان مواد مخدر شاهد هستیم، آموزش نیروهای انتظامی و امنیتی مبارزه با مواد مخدر باید مدنظر قرار گیرد.

استاندار کرمان تصریح کرد: نیروهایی که در حوزه‌ مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند، باید از آموزش‌های لازم و به روز در این حوزه برخوردار شوند.

وی با اشاره به ساخت اردوگاه نگهداری معتادان پرخطر در کرمان عنوان کرد: نگهداری معتادان باید همراه با آموزشِ مهارت‌های مختلف باشد تا پس از به دست آوردن سلامتی این افراد بتوانند با کار حرفه‌ای وارد بازار کار شوند و مشکلات معیشتی خود و خانواده‌شان را رفع کنند.

استاندار کرمان عنوان کرد: باید به گونه‌ای عمل شود تا پس از درمان، ارتباط معمولی این افراد با خانواده‌هایشان برقرار شود و زیر چتر حمایت خانواده‌ قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد: طبقه‌بندی گروه‌های سنی در اردوگاه‌های نگهداری معتادان به عنوان نکته اصلی باید مدنظر باشد.

نجار با تقدیر از اقدامات دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در سال گذشته در زمینه مبارزه‌ با مواد مخدر و گرامیداشت یاد شهدای نیروی انتظامی اظهار داشت: باید امسال با قدرت و اراده بیشتر، هماهنگی بهتر و اشراف اطلاعاتی منسجم‌تر کار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/80017/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول