اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

177 معتاد خیابانی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور در شهرک رجایی مشهد 177 متهم خیابانی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

177 معتاد خیابانی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احد کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات، آگاهی و مبارزه با مواد مخدر کلانتری 27 مشهد مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور را در حوزه استحفاظی خود به مرحله اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: افسران آگاهایی کلانتری 27 در این عملیات گسترده 21 سارق حرفه‌ای منازل مسکونی، چهار سارق سابقه‌دار خودرو و موتور سیکلت و یک سارق مامورنما را دستگیر و 25 دستگاه خودرو 9 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 18 دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و مقادیری اموال مسروقه دیگر را کشف کردند.

کریمی عنوان کرد: تیم‌های مبارزه با مواد مخدر کلانتری27 نیز در این عملیات 15 تن از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد افیونی دو کیلو و 500 گرم تریاک به همراه مقادیری کریستال، شیشه و حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: همچنین 125 دستگاه موتورسیکلت مزاحم توقیف و 14 دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک شناسایی شدند.

عامل برداشت‌های غیرمجاز با ترفند خریدهای اینترنتی در مشهد دستگیر شد

محسن عرفانی، رئیس پلیس فتای خراسان‌رضوی نیز در ادامه اظهار کرد: پیرو شکایات فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز 25 میلیون ریال از حساب بانکی او پرونده‌ای تشکیل شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که تمامی برداشت‌ها به صورت اینترنتی و یک سری کالاهای الکترونیکی شامل گوشی موبایل بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی گردش مالی شاکی و اقدامات فنی در نهایت متهم که پسر شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

عرفانی بیان کرد: متهم پس از رویت مستندات با ندامت به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت که مدتی پیش پدرش کارت عابربانک خود را برای برداشت مبلغی وجه به وی سپرده و نامبرده پس از برداشت مبلغ مورد نظر همزمان حساب اینترنتی را فعال و در فرصتی بدون اطلاع پدر خود از حساب وی به صورت خرید اینترنتی برداشت غیرمجاز کرده است.

انتهای پیام/70018/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول