اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان چناران خبر داد

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور در چناران

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران گفت: 27 اردیبهشت ماه مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور در گود پرده رستم روستای خیج از توابع چناران برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور در چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا سعیدی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به مناسبت تجلیل از پیشکسوتان کشتی باچوخه استان، حسن خان حسن‌پور برگزار می‌شود، 150 ورزشکار از استان‌های خراسان‌شمالی، جنوبی، رضوی، سیستان و بلوچستان، گلستان، کردستان، کرمانشاه و تهران حضور دارند.

وی ادامه داد: مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور با همکاری و هماهنگی هیئت کشتی باچوخه خراسان‌رضوی و اداره ورزش و جوانان چناران برگزار و پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب تماشاچیان مواجه شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چناران با اشاره به اهدای جوایز ارزنده به قهرمانان اوزان مختلف این رقابت‌ها، گفت: امیدواریم میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها که به دلیل حضور قهرمانان کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، باشیم.

انتهای پیام/70006/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول