اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی شرکت پالایش نفت آبادان:

وضعیت کشتی‌گیر آبادانی دعوت شده به تیم ملی مناسب است

مربی تیم کشتی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: آخرین وضعیت کشتی‌گیر آبادانی دعوت شده به تیم ملی مناسب است.

وضعیت کشتی‌گیر آبادانی دعوت شده به تیم ملی مناسب است

علی حلبی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در حال حاضر کشتی‌گیر نوجوان آبادانی که در وزن 100 کیلوگرم فرنگی به تیم ملی دعوت شده است دارای شرایط جسمانی مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: این کشتی‌گیر که نامدار اسدی نام دارد متولد دی‌ماه سال 75 است که تاکنون دو بار عنوان قهرمانی استان خوزستان را کسب کرده است.

مربی تیم کشتی شرکت پالایش نفت آبادان افزود: اسدی در هشتم فروردین‌ماه سال‌جاری اول شد و در مرحله بعد در انتخابی تیم ملی ضمن کسب مقام سوم به تیم ملی کشورمان راه پیدا کرد و با توجه به اینکه در حال حاضر اردوی تیم ملی در حالت استراحت است وی نیز در اختیار تیم شرکت پالایش نفت آبادان قرار دارد.

مسابقات جهانی کودک

حلبی‌نژاد ادامه داد: مسابقات بعدی تیم ملی، مسابقات جهانی کودک است که تاریخ آن تاکنون اعلام نشده و بعد از هماهنگی‌های لازم اسدی به این مسابقات دعوت می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از کشتی‌گیران این تیم تا روزهای آینده به مسابقات کشوری اعزام می‌شود، تصریح کرد: محمدامین صباحی‌مقدم در مسابقات استانی چندین مقام را کسب کرده و به منظور حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده است.

مربی تیم کشتی شرکت پالایش نفت آبادان عنوان کرد: صباحی‌مقدم در وزن 120 کیلوی فرنگی و در رده سنی بزرگسالان رقابت می‌کند و امید می‌رود در انتخابی تیم ملی نتایج خوبی را کسب کند.

مسابقات کشوری

حلبی‌نژاد گفت: شرایط تیم کشتی شرکت پالایش نفت آبادان به صورتی پیشرفت کرده که امسال پاسخگوی تعداد بالایی از کشتی‌گیران در این شهر شده است.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه هیئت کشتی آبادان تا چه اندازه با تیم شرکت پالایش نفت آبادان همکاری کرده، توضیح داد: رئیس هیئت کشتی همکاری لازم را انجام داده است و امید می‌رود این همکاری‌ها در راستای معرفی بیشتر کشتی‌گیران آبادانی به مسابقات کشوری ادامه پیدا کند.

مربی تیم شرکت پالایش نفت آبادان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تربیت کشتی‌گیران به عهده سرمربی این تیم اسماعیل عباسی است که چندین مقام از جمله قهرمانی ارتش‌های جهان را در کارنامه خود دارد و در مرحله بعد نیز من با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی که کشتی‌گیران این منطقه دارند به منظور پیشرفت آن‌ها تلاش‌های لازم را انجام می‌دهم.

نامه مسابقات با تأخیر در اختیار مسئولان تیم قرار می‌گیرد

حلبی‌نژاد در خصوص امکانات تیم شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: امکانات تیم شرکت پالایش نفت آبادان در حال حاضر خوب و دارای امکانات مناسب از جمله دستگاه تهویه است و همچنین قرار بر این شده است سالن تمرین فعلی با سالن بزرگ‌تر تعویض شود.

وی در پایان با اشاره به جدی‌ترین مشکل این تیم گفت: نامه مسابقات با تأخیر در اختیار مسئولان تیم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/72001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول