اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه مازندران

دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران در سه بخش کلینک صنعت، تجاری‌سازی و کارآموزی افتتاح شد.

افتتاح دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابلسر، دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران عصر امروز با حضور مسئولان استان  و دانشگاه در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل در سه بخش کلینک صنعت، تجاری‌سازی و کارآموزی افتتاح شد.

احمد احمدپور رئیس دانشگاه مازندران در آیین افتتاحیه این دفتر با اشاره به جمله حضرت امام "ره" که «دانشگاه مبداء همه تحولات است» از نقش سازنده و موثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در توسعه شهرک‌های صنعتی استان یاد کرد.

وی افزود: در استان مازندران نیز شاهد پیشرفت شهرک‌های صنعتی هستیم که در این راستا دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر نقش به‌سزایی در ایجاد دستاوردهای جدید فناوری و تولیدی داشته است.

احمدپور با بیان فلسفه نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری افزود: حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی لازم و ملزوم همدیگرند.

وی تصریح کرد: حماسه اقتصادی مستلزم تولید است که از سه ضلع صنعت، دانشگاه و دولت تشکیل شده است و شهرک‌های صنعتی یکی از زیرساخت‌های مهم دولت محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان باید به اعتماد مردم خوب پاسخ دهند و همواره دو عامل کیفیت کالا و بهای تمام شده کالای ساخته شده را مورد توجه قرار دهند.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا دانشگاه‌ها می‌توانند در کیفیت کالا نقش مهمی کنند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با افتتاح دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان، گامی برای تحقق تعامل دانشگاه و صنعت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برداشته شود.

به گزارش فارس، در پایان آیین افتتاحیه این دفتر که وفایی‌نژاد مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، اسماعیلی مدیرکل اقتصادی استانداری، بلباسی ریاست پارک علم و فناوری استان مازندران، عشریه ریاست اتاق بازرگانی استان مازندران، صنعتگران استان مازندران و جمعی از استادان دانشگاه حضور داشتند، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مازندران امضا شد.

انتهای پیام/86025/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول