اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی رخ می‌دهد

اعزام 2 هزار تویسرکانی به مرقد امام راحل / وصیت‌نامه امام راحل نقشه راه نظام

فرمانده سپاه تویسرکان گفت: 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم تویسرکان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل در 14 خرداد به مرقد این مرد بزرگ اعزام می‌شوند.

اعزام 2 هزار تویسرکانی به مرقد امام راحل / وصیت‌نامه امام راحل نقشه راه نظام

مجید عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با تأکید بر اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) جهان به حقانیت اسلام آگاه شد، اظهار داشت: حرکت‌ها و جنبش‌های انقلابی مردم مسلمان در منطقه و آزادی‌خواهان کره خاکی نیز به پیروی از این قیام شکل گرفته است.

وی افزود: امام خمینی (ره) به همه مردم سراسر گیتی نشان داد که می‌توان با همت و توکل به خداوند متعال، بیداری و بصیرت در مواجهه با ابرقدرت‌های ظالم و مستکبر ایستادگی کرد و پیروز شد.

فرمانده سپاه تویسرکان تأکید کرد: ما امروز در جهان به عنوان کشوری مطرح شده‌ایم که توانست با رهبری اسلام و قدرت ولایت، حکومت الهی را تشکیل دهد و قدرت پوشالی استکبار را در هم بریزد.

وی با تأکید بر این نکته که در قرن حاضر اسلام ناب ‌محمدی (ص) در حال گسترش است، تصریح کرد: خروش و خیزش مردم در گوشه گوشه دنیا علیه طاغوت و شرک، گرایش روزافزون افراد به دین مبین اسلام با حرکت متعالی مردی از سلاله رسول‌الله (ص) با تفکر الهی و پیروی مطلق از توحید، شکل گرفت.

مجیدی اسلام را تنها ناجی مردم سراسر گیتی از هجمه نرم فرهنگی و بحران‌های متفاوت با دسیسه شیطان بزرگ آمریکا دانست.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و اشاعه اهداف و آرمان‌های امام (ره) و شهدا در هر نسل باید با بهره‌وری درست از ابزارهای خاص آن انجام شود، تأکید کرد: انتقال تمام ارزش‌های متعالی در هر برهه زمانی باید با برنامه‌سازی به‌روز در قالب‌های متفاوت، در مناسبت‌ها به معرض دید و در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

فرمانده سپاه تویسرکان غفلت از نعمت‌های که انقلاب اسلامی عرضه کرده ناسپاسی نسبت به نعمات خداوند دانست و تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با عنایت پروردگار، حرکت ایمانی امام(ره) و شهدا و رهبری آگاهانه ولی امر مسلمین، توانسته با پاسخ نه به خواسته‌ زورگویان سلطه‌جو و ستمگر در قله اقتدار بایستد.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان ایران اسلامی در همه برهه‌ها و زمان‌ها در طول حیات 34 سال انقلاب با وحدت و همدلی در صحنه حاضر شدند و با ایستادگی و حضور خود دسیسه‌های دشمنان انقلاب را خنثی کردند، امروز می‌طلبد همه با هم متحد در این روزهای حساس با انسجام، تحکیم وحدت ملی و اطاعت محض از رهبری حماسه‌ای بزرگ و بی‌بدیل را خلق کنیم.

مجیدی در بخشی دیگر از سخنان خود وصیت‌نامه امام خمینی(ره) را میراث ارزشی، منبعی غنی و هدایت‌گر برای مردم ایران اسلامی دانست و بیان کرد: فرامین امام خمینی(ره) در قالب وصیت‌نامه بزرگترین نقشه راه برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که به‌ کار بستن هر یک از این سخنان خود در هر حوزه می‌تواند ما را از تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار و دشمنان اسلام و انقلاب صیانت کند.

وی با اشاره به اینکه امسال همانند سال‌های گذشته برای بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی در تویسرکان اجرا می‌شود، از اعزام بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان تویسرکان برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت امام راحل در 14 خرداد ماه سال جاری به مرقد این مرد بزرگ خبر داد.

فرمانده سپاه تویسرکان با اشاره به اینکه این سفر معنوی دو روزه است، اظهار داشت: گروه مبلغان روحانی در برنامه‌ای مدون در راستای آگاهی و تبیین شخصیت امام(ره) به زائران اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی دارند و هم به سئوالات آنها پاسخ خواهند داد.

وی از برگزاری مسابقات فرهنگی در مدت زمان این دو روز خبر داد و افزود: مسابقه در قالب فردی و جمعی در بین زائران با محوریت منویات مقام معظم رهبری و امام (ره) و طرح‌های فرهنگی و بصیرتی به منظور ترغیب و تشویق زائران برای پیگیری و مطالعه و شناخت، انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه تویسرکان در پایان از تشکیل هفت کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی 14 خرداد سال جاری در راستای هر چه بهتر برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و تأکید کرد: با هماهنگی و تعامل مسئولان امسال برنامه‌های ارتحال امام راحل با غنای بیشتری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89010/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول