اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

اعزام 300 نفر از مردم بستک به مرقد امام(ره)

فرماندار بستک به سهمیه شهرستان در خصوص اعزام به مرقد امام راحل (ره) در 14 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: امسال سهمیه بستک 300 نفر است.

اعزام 300 نفر از مردم بستک به مرقد امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه همه مدیون امام (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: امام خمینی (ره) روح مقاومت و پیروزی را در کالبد ملت‌ها و جامعه تزریق کردند و در واقع آزادی کنونی ایران اسلامی مدیون اقدامات و افکار امام راحل است.

وی افزود: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و اعزام کاروان‌های متعدد به حرم مطهر، نشانگر تجدید پیمان مردم و به ویژه نسل جوان با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان بستک بیان داشت: ترویج اندیشه‌ها و تفکرات حضرت امام خمینی (ره) می‌تواند در حفظ دستاوردها و انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل آینده موثر باشد.

مشتاق زاده تصریح کرد: ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند که تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن آرمان‌ها و اندیشه‌های بزرگ مرد تاریخ بی‌نتیجه مانده است و آنان همچنان به حفظ این اهداف پایبند هستند.

وی اضافه کرد: ایام الله 14خرداد سالگرد رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین 15خرداد بهترین زمان و فرصت مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام (ره) و انتقال آرمان‌ها آن حضرت به دنیا و آزادی خواهان جهان است.

فرماندار شهرستان بستک در ادامه به سهمیه شهرستان در خصوص اعزام به مرقد امام راحل (ره) در 14 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: امسال سهمیه شهرستان بستک 300 نفر است.

مشتاق زاده تأکید کرد: برنامه‌ریزی و فضاسازی مناسب در دستور کار مسئولان قرار گیرد و مراسم این روز باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم، محدود به اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) نیست و برنامه‌‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های سالگرد ارتحال در شهرها و روستاهای شهرستان بستک نیز انجام می‌شود و در این راستا دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نیز امسال فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مشتاق زاده با اشاره به برگزاری انتخابات در 24 خرداد ماه گفت: در این زمینه خلق حماسه سیاسی برای ملت ایران بی‌شک تحقق خواهد یافت و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) فضای جامعه را برای خلق این حماسه بزرگ مهیا می‌کند.

فرماندار شهرستان بستک در پایان سخنان خود از تشکیل هشت کمیته (کمیته تبلیغات و تشکل‌های دینی، کمیته اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی هنری، کمیته حمل و نقل، کمیته بهداشت، کمیته امنیتی، کمیته پشتیبانی و کمیته مراسمات) خبر داد.

انتهای پیام/88006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول