اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی سالگرد ارتحال امام در بابل:

اعزام 2388 نفر کاروان سواره بابل به مرقد امام(ره)

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل بابل گفت: 2 هزار و 388 نفر کاروان سواره به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

اعزام 2388 نفر کاروان سواره بابل به مرقد امام(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، رضا رمضانی بعدازظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در فرمانداری بابل اظهار داشت: امام‌ خمینی(ره) شخصیت بزرگ و برجسته‌ای در تاریخ ایران و اسلام و حتی جهان به شمار می‌رود که به جرأت می‌توان گفت هنوز بسیاری از ابعاد شخصیت ایشان ناشناخته مانده است.

وی افزود: امام خمینی (ره)رهبری دینی، سیاسی، قاطع و سازش‌ناپذیر است که کشوری را به استقلال رساند و قدرت‌های غربی و شرقی را به چالش کشید.

رمضانی تصریح کرد: امروز پس از گذشت 34 سال از زمان رحلت آن فرزانه بزرگ، ضروری است که شخصیت امام (ره) را که عصاره فرهنگ اصیل اسلامی است مورد بازکاوی قرار دهیم.

وی گفت: خوداتکایی و عدم وابستگی به شرق و غرب، ارزش نهادن به طبقات مستضعف و برائت و انزجار از طبقات مستکبر جامعه، اتکا به نیروی جوانان در تصمیم‌گیری‌ها و اداره امور کشور برای ایجاد تحول و پیشرفت، اعلام وحدت اسلامی میان ملل مسلمان با مذاهب گوناگون و پرهیز از هرگونه تفرقه مذهبی و اعلام رژیم صهیونیستی به عنوان زاییده استکبار جهانی در منطقه و طرح مسأله فلسطین به عنوان مبرم‌‌ترین مسأله جهان اسلام از مهم‌ترین دستاورد شخصیت وجودی امام بود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال امام (ره) بابل به مهم‌ترین برنامه‌های این ایام اشاره و تصریح کرد: برگزاری صبحگاه چهار خرداد در پادگان المهدی بابل، برنامه پاسداشت مقام رهبر کبیر انقلاب از سوی ناحیه مقاومت بسیج و حوزه‌های مقاومت، اعزام کاروان پیاده هفتم خرداد به مرقد امام راحل و اعزام 2 هزار و 388 نفر کاروان سواره به مرقد امام راحل را از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام برشمرد.

انتهای پیام/86009/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول