اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون قایقرانی کشور:

فدراسیون از قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند

دبیر فدراسیون قایقرانی کشور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل لازم برای قایقرانی را دارد، گفت: فدراسیون قایقرانی از ورزش قایقرانی این استان حمایت می‌کند.

فدراسیون از قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود مهدوی‌نیا ظهر امروز در مجمع انتخابات هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فدراسیون قایقرانی تجهیزات و ادواتی از جمله وسایل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور ارتقای ورزش قایقرانی را در اختیار هیئت‌ها قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مدت زمان کوتاهی که در این استان بودم باید گفت؛ کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل فراوانی برای ورزش قایقرانی دارد و از نظر ژنتیکی ژن برتری در این استان وجود دارد و می‌توان قهرمانان خوبی را به این عرصه وارد کرد و پرورش داد.

دبیر فدراسیون قایقرانی کشور در ادامه با ابراز خرسندی از تعداد قهرمانان نامی در سطوح مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه قایقرانی ورزشی نوپا در این استان است با ارتقای این ورزش بتوانیم برجسته‌ترین افراد را در این ورزش نوپا تربیت و تقویت کرد.

این مسئول کشوری با اعلام آمادگی کامل فدراسیون قایقرانی از این ورزش در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فدراسیون قایقرانی در سال گذشته خدماتی از جمله چهار فروند قایق کایاک یک نفره، دو فروند کایاک دو نفره، یک فروند کایاک چهار نفره، تعدادی پارو و برخی ادوات مورد نیاز قایقرانی را برای این استان در نظر گرفته بود.

وی دیگر برنامه فدراسیون قایقرانی را استعدادیابی در سطح کشوری عنوان کرد و گفت: به منظور ارتقای ورزش قایقرانی کلاس‌های مربیگری و داوری برگزار می‌شود و برای استعدادیابی در سطح استان‌ها نرم‌افزار مورد نیاز در اختیار هیئت‌های قایقرانی قرار داده می‌شود.

دبیر فدراسیون قایقرانی کشور ادامه داد: کمیته آموزش و پژوهش آموزش‌های لازم را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

ارزیابی مناسب از ورزش قایقرانی در سطح کشوری

مهدوی‌نیا با بیان اینکه کمیته آموزش و پژوهش از افراد باتجربه تشکیل شده است، گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سطح کشوری این ورزش پیش‌ رو در تمامی زمینه‌ها باشد و در سطح بین‌المللی زبان زد خاص و عام باشد.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول