اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان:

منتظر تصمیم فدراسیون هستیم/ آمار گل‌های بازی برای ما مهم بود

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان گفت: با تماسی که با فدراسیون گرفتیم، گفته‌اند سه امتیاز بازی روز گذشته، مقابل تربیت بدنی فسا به ما داده می‌شود.

منتظر تصمیم فدراسیون هستیم/ آمار گل‌های بازی برای ما مهم بود

رز جدیدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: متأسفانه به دلیل حاشیه‌هایی که در بازی قبل با آرمان رضا به وجود آمد، دو نفر از بازیکنان تیممان، اعظم آخوندی و نسیمه غلامی را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز، مقابل تربیت بدنی فسا نداشتیم.

وی افزود: زینب آلبوعلی و پریسا امامی هم به دلیل مصدومیت شدید ما را در این بازی همراهی نکردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازیکنان در نیمه اول عملکرد خوبی از خود نشان دادند، اما به دلیل محرومان و مصدومان، سایر بازیکنان تیم کمی استرس داشتند.

وی با اشاره به اینکه روند تاکتیکی بچه‌ها طوری بود که از بازی آنها راضی بودم، اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان با زدن گل نخست، اعتماد به نفس خوبی پیدا کردند و همین امر بازی مطلوب‌تر آنها را در مقابل حریف رقم زد.

جدیدی‌زاده ادامه داد: در نیمه اول با نتیجه 9 بر صفر بازی به نفع ما به پایان رسید، اما متأسفانه مربی تیم فسا در نیمه دوم به بازیکنانش اجازه بازی نداد، گویا وی به نبودن یکی از ملی‌پوشان تیمش که اجازه بازی نداشت، اعتراض داشت.

وی گفت: با تماسی که با فدراسیون گرفتیم، گفته‌اند که سه امتیاز بازی به ما داده خواهد شد و احتمال دارد با همان نتیجه 9 بر صفر بازی به سود ما اعلام شود.

سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت نفت آبادان در پایان اظهار کرد: آمار گل‌های این بازی برای ما اهمیت خاصی داشت، چراکه دیدار بعدی ما با تیم متین ورامین خواهد بود؛ آنها با اختلاف سه امتیاز با ما بر سر رتبه سومی در رقابت هستند، اما آمار گل‌های زده آنها از ما بیشتر است برای همین ما باید سعی کنیم بازی را ببریم.

انتهای پیام/72001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول