اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

هدف هاشمی خدمت به مردم نیست/ اطرافیان رفسنجانی از عاملان فتنه ۸۸ هستند

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آقای هاشمی می‌گوید با هدف خدمتگزاری به مردم و برطرف کردن مشکلات اقتصادی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند ولی بنده فکر نمی‌کنم که هدف ایشان این موضوع باشد.

هدف هاشمی خدمت به مردم نیست/ اطرافیان رفسنجانی از عاملان فتنه ۸۸ هستند

روح‌الله عباس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی از حضور هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند و این موضوع برای آحاد جامعه و مسئولان نظام غیر قابل تحمل است، اظهار داشت: حمایت این رسانه‌ها از حضور ایشان به معنای اعتلای نظام جمهوری اسلامی نیست چراکه آنان همیشه مخالف پیشرفت این نظام بودند.

نماینده مردم بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای هاشمی در صحبت‌هایشان اذعان می‌کنند که با هدف خدمتگزاری به مردم و برطرف کردن مشکلات اقتصادی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند ولی بنده فکر نمی‌کنم که هدف ایشان این موضوع باشد.

وی با اشاره به اینکه در دولت آقای هاشمی نرخ تورم 50 درصد بوده است، افزود: در دولت ایشان مشکلات اقتصادی مردم برطرف نشد و به همین دلیل فکر نمی‌کنم که ایشان در دولت احتمالی یازدهم نیز بتواند این مشکلات را برطرف کنند.

عباسپور با بیان اینکه در دولت آقای هاشمی بنگاه‌های اقتصادی دولتی به صورت غیرمنطقی و غیراصولی به بخش خصوصی واگذار شد که در ضمن تبدیل شدن این واحدها نیز رانت خواری بسیار بوده است، اظهار داشت: وجود این مشکلات از دیگر ضعف‌های دولت ایشان بوده است.

نماینده مردم بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین در دولت آقای هاشمی نظارت بر دستگاه‌های اجرایی بسیار ضعیف بود و ایشان نتوانستند موفقیت‌های خوبی را در اداره دولتشان کسب کنند که به نظرم ایشان به همین دلیل نمی‌توانند در اداره کشور موفق باشند.

این مسئول با بیان اینکه باید رئیس جمهور توانمند، پر تلاش، پویا و مقتدر در انتخابات ریاست جمهوری به صحنه بیاید تا بتواند مشکلات اقتصادی کشور را به نحو مطلوبی برطرف کند، ابراز داشت: آقای هاشمی رفسنجانی از 80 سال سن برخوردار است که این موضوع از جمله ضعف‌های ایشان در اداره کشور است چراکه ایشان به دلیل داشتن این سن توان اجرای کارهای سنگین مدیریتی کشور را ندارند و نمی‌تواند این مشکلات را به نحو مطلوبی برطرف کند.

عباسپور با اشاره به اینکه افرادی که در اطراف آقای هاشمی رفسنجانی هستند و ایشان را به حضور در انتخابات ریاست جمهوری تشویق می‌کنند از عاملان ایجاد فتنه 88 هستند، اظهار داشت: همچنین نزدیکترین اعضای خانواده ایشان در برخی از محورهای فتنه 88 حضور داشتند که این عوامل دلیل بر خدمتگزاری به دشمن است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای هاشمی نیز از مبارزان در فتنه نبودند ولی با محورهایی که مرتبط با این فتنه بود در ارتباط بودند که این مطلب بیانگر خدمت صادقانه ایشان به نظام نیست چراکه این دلایل نشان می‌دهد ایشان نمی‌توانند صادقانه به مردم خدمت کنند.

عباسپور با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در فتنه 88 حیات سیاسی خود را از دست دادند، تصریح کرد: این بار آنان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اینکه بتوانند سیاست خودشان را احیا کنند پرچم اصلاح طلبان را به دست آقای هاشمی رفسنجانی دادند تا بتوانند دوباره در صحنه حاضر شوند.

این مسئول با بیان اینکه شورای نگهبان بر اساس مولفه‌هایی طبق قانون کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تأیید و یا رد صلاحیت می‌کند، اظهار داشت: همه ما مطیع قانون هستیم و تصمیم این شورا مورد تأیید همه مردم است.

نماینده مردم بویین‌ زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما معتقدیم موفقیت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نصیب اصولگرایان خواهد بود، گفت: وحدت بین اصولگرایان وجود دارد و اگر در مرحله اول ریاست جمهوری با حداکثر آرا موفق نشوند در مرحله دوم موفق می‌شوند.

انتهای پیام/77009/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول