اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام روحانی:

بین من و هاشمی یک نفر کنار می‌رود / زمان برای کنار رفتن زیاد است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود اما زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.

بین من و هاشمی یک نفر کنار می‌رود / زمان برای کنار رفتن زیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسن روحانی در حاشیه سخنرانی خود در دارالقرآن زنجان در جمع خبرنگاران خود را یک اعتدال‌گرا نامید و اظهار داشت: با دو گروه اصلاح‌طلبان معتدل و اصول‌گرایان رابطه نزدیک و خوبی دارد.

وی با بیان اینکه در صورت انتخاب شدن از سوی مردم دولت فرا جناحی تشکیل می‌دهد، افزود: قصد دارد از همه نیروها در دولت خود استفاده کند.

وی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در مورد ذوق‌زدگی دشمن از ورود هاشمی به انتخابات گفت: دوستان هم ذوق شده شدند و در برخی از شهرها مردم خوشحالی کردند.

*پرشور شدن انتخابات از همه چیز مهم است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم از آمدن هاشمی خوشحال هستند، اضافه کرد: ‌مهم این است که هر کس در انتخابات حاضر شود موجب پرشور شدن آن می‌شود.

وی با قشنگ ندانستن سئوالات مطرح شده توسط خبرنگار صدا و سیما در مورد تغییر استراتژی رسانه‌های بیگانه و حمایت از هاشمی تصریح کرد: دشمن هیچ وقت نفع ما را نمی‌خواهد.

*ازدحام پای صندوق‌های رای خواست مقام معظم رهبری

حجت‌الاسلام روحانی خواست دشمن را خالی بودن پای صندوق‌های رای ایران اعلام کرد و گفت: همه باید در راستای ازدحام در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خواست مقام معظم رهبری را خلق حماسه سیاسی اعلام و ادامه داد: همه باید بری تحقق خواست ایشان تلاش کنند.

*هر انتخابی از طرف مردم مبارک است

وی هر انتخابی توسط مردم را برای کشور مبارک عنوان و اضافه کرد: همه باید تابع انتخاب مردم بوده و از انتخاب انجام شده حمایت کنند.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی را متعلق به مردم دانست و اضافه کرد: این رسانه باید در راستای منافع مردم و منویات مقام معظم رهبری حرکت کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد کنار رفتنش به نفع هاشمی رفسنجانی گفت: یکی از ما به نفع دیگری کنار می‌رود.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: زمان برای کنار رفتن زیاد است و در موعد مقرر تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/73004/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول