اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر گرمی خبر داد

تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از جرایم با همکاری پلیس گرمی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی گفت: آمادگی داریم تا کارگاه‌‌هایی را با هدف کاهش تلفات و پیشگیری از جرایم با مشارکت پلیس در نقاط مختلف شهرستان برگزار کنیم.

تشکیل کارگاه‌های پیشگیری از جرایم با همکاری پلیس گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، عبدالحسین نجفی اظهار داشت: هلال احمر سازمانی مردم نهاد است که تا به امروز در راستای کمک‌رسانی به مصدومان حوادث مختلف از هیچ تلاشی کوتاهی نکرده و همواره در خدمت مردم بوده است.

وی با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی گفت: پلیس نیز همواره در کنار این سازمان بوده و در جهت برقراری نظم و امنیت مناطق حادثه‌دیده در تلاش است، که این اقدام نیروی انتظامی جای قدردانی دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی از آمادگی این سازمان جهت تعامل و همکاری با پلیس خبر داد و افزود: ما آمادگی داریم در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان کارگاه‌های مختلف با هدف کاهش تلفات و پیشگیری از جرایم با مشارکت پلیس در نقاط مختلف شهرستان برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نشست محمد لطفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان گرمی نیز با تبریک هفته هلال احمر به کارکنان پر تلاش این سازمان اظهار داشت: هر چه تعامل و همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی هدفمند باشد به همان میزان تلفات و حوادث احتمالی در بلایای طبیعی و سایر موارد رو به کاهش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/62007/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول