اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت شهرستان نور خبر داد

توزیع شکر 1500 تومانی در شهرستان نور / شکر ارزان می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور از توزیع شکر یک هزار و 500 تومانی در شهرستان نور خبر داد و گفت: با توزیع شکر به نرخ مصوب پیش‌بینی می‌کنیم که به قیمت پایین‌تر هم برسد.

توزیع شکر 1500 تومانی در شهرستان نور / شکر ارزان می‌شود

علی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور اظهار داشت: تاکنون 210 تن شکر برای توزیع بین شهروندان شهرستان نور خریداری کرده است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه 130 تن از 210 تن شکر خریداری شده جذب و حدود 50 تن توزیع شده و بقیه نیز توسط مراکز فروش اعم از عمده‌فروشی و خرده‌فروشی در حال توزیع است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نور ابراز داشت: قیمت این شکر برای توزیع یک هزار و 500 تومان در هر کیلوگرم تعیین شده و محدویتی هم برای خرید متقاضیان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند به هر میزان که نیاز دارند از مراکز فروش که با نصب پارچه مشخص و اطلاع‌رسانی شده، تهیه کنند.

شفیعی تصریح کرد: با توزیع شکر به نرخ مصوب شاهد کاهش قیمت شکر در مغازه‌ها هستیم و پیش‌بینی می‌کنیم که به قیمت پایین‌تر هم برسد.

وی از انجام رایزنی و مذاکرات با یکی از کارخانه‌های تولید قند استان برای خرید و توزیع قند با قیمت مناسب خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا این امر برای شهروندان محقق شود.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول