اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

شرایط پذیرش بیماران در بیمارستان پلدختر

نحوه پذیرش بیماران در بیمارستان پلدختر لرستان، بیماران را با خطر مرگ روبرو کرده است.

شرایط پذیرش بیماران در بیمارستان پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، اهمیت سلامت و رساندن بیماران به مراکز درمانی آنچنان مهم و حیاتی است که بارها مشاهده شده است که به دلیل عدم دسترسی سریع و آسان به خدمات درمانی حیات بیمار تهدید شده یا دچار عوارض غیر قابل جبران شده است، مانند بیماری‎های قلب و عروق، مشکلات مغزی حاد، خونریزی‎ها، مشکلات تنفسی، مسمومیت‎ها و ...

در این خصوص بیماران پلدختر برای رساندن بیماران خود به اورژانس باید از موانع زیادی عبور کنند، تا بیمار خود را از خطر مرگ نجات دهند.

عبور از سرعت‎گیر خیابان منتهی به بیمارستان و داخل بیمارستان، عبور از نگهبان درب ورودی، از همه سخت‎تر عبور از انبوه وسایل نقلیه درب ورودی اورژانس، جستجو برای برانکارد یا تخت متحرک، جستجو برای یافتن پزشک و...

تازه سپری شدن این مراحل در صورتی است که حتما برای ورود از درب بیمارستان باید کلمه عبور داشته یا آشنای نزدیک نگهبان باشید و یا سرعت خدمت دهی به بیماران در بیمارستان پلدختر بستگی به پخش یا عدم پخش سریال‎ها هم دارد؟!

علی رضا میرزایی یکی از مراجعه کنندگان بیمارستان امام خمینی پلدختر است که به دلیل عدم خدمات‎رسانی مناسب جهت طرح شکایت خود به طور حضوری به شبکه بهداشت پلدختر مراجعه کرده است.

وی که به دلیل عدم حضور سرپرست و معاون شبکه بهداشت و درمان پلدختر نتوانست پیگیر موضوع شود، با مراجعه به خبرنگار فارس گفت: نحوه پذیرش در بیمارستان پلدختر طوری است که سلامت بیماران را با خطر مرگ مواجه می‎کند.

وی با ابراز نگرانی از موضوع فوق که به سلامت بیماران ارتباط دارد، گفت: از دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواستار پیگیری موضوع هستم.

جالب توجه اینکه وقتی این مراجعه کننده مراتب اعتراض خود را در شبکه بهداشت مطرح کرد، یکی از پرسنل با صدای بلند گفت، به وجود آمدن این مشکلات ضعف مدیر داخلی بیمارستان است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پلدختر با بیان اینکه شهروندان باید قانون مدار باشند از بی قانونی برخی شهروندان پلدختر گلایه کرد.

چنگایی یکی از مشکلات فرا رو در پذیرش بیماران در بیمارستان پلدختر را پارک وسایل نقلیه در درب اورژانس دانست و گفت: ازدحام وسایل شخصی در برخی موارد طوری است که حتی آمبولانس‎ها هم نمی‎توانند به اورژانس وارد شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا علت این همه مشکلات در بیمارستان پلدختر مدیریت ضعیف بیمارستان نیست آن را رد کرد و گفت : قانون گریزی شهروندان علت اصلی مشکل است.

به هرحال نوش داروی معضلات کنونی در بیمارستان پلدختر فقط و فقط در دست متولیان امر است، زیرا آن‌ها هستند که با برنامه‎ریزی دقیق می‎توانند جلوی به وجود آمدن این مشکلات را بگیرند و شهروندان هم اگر احساس کنند‎، قانون برای همه است، قطعا تن به آن می‎دهند.

انتهای پیام/85009/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول