اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف در جاده هفتکل ـ اهواز

عروس و داماد باغملکی به جای ماه عسل راهی بیمارستان شدند

مسئول فوریت‌های پزشکی هفتکل گفت: در تصادفی که در جاده هفتکل ـ اهواز رخ داد عروس و داماد باغملکی به بیمارستان اعزام شدند.

عروس و داماد باغملکی به جای ماه عسل راهی بیمارستان شدند

غلامعلی شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تصادف رانندگی در مسیر هفتکل ـ اهواز عروس و داماد جوان را عزادار و راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: در این حادثه که در 35 کیلومتری هفتکل اهواز رخ داد عروس و داماد باغملکی که قصد رفتن به ماه عسل را داشتند به همراه پدر، مادر و برادر داماد که برای بدرقه همراه آنها بودند رهسپار اهواز شدند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان هفتکل اضافه کرد: این زوج جوان پس از عبور از مسیر باغملک، از سمت هفتکل به سوی اهواز در حرکت بودند که خودروی آنها دچار حادثه شد و با یک کمپرسی برخورد کرد.

شهریاری با ابراز تاسف از این حادثه ناگوار ادامه داد: متاسفانه پدر، مادر و برادر داماد به علت شدت تصادف در دم جان سپردند و عروس و داماد نیز به بیمارستانی در اهواز منتقل شدند.

به گفته وی، این تصادف در کمتر از دو کیلومتری تصادف مرگبار قبلی اتوبوس مسافربری و بنز 10 تنی به‌وقوع پیوست که در این حادثه 17 تن از هموطنان جان خود را به طور دلخراشی از دست دادند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان هفتکل در ادامه به بیان چگونگی حضور نیروهای اورژانس و نحوه امدادرسانی پرداخت و گفت: در بدو اطلاع از سانحه، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که کار انتقال مجروحان را انجام دادند و پس از آن نیز متوفیان نیز با آمبولانس به هفتکل منتقل شدند.

وی در پایان گفت: نیروهای اورژانس در حال بازگشت از یک ماموریت کاری و کمک به سرنشینان یک خودروی پراید واژگون شده، بودند که حادثه دوم پیش آمد و سریعا خود را به محل تصادف رساندند.

انتهای پیام/72010/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول