اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر بهداشت:

نحوه اداره کردن بیمارستان‌های دولتی تغییر یابد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: نحوه مدیریت بیمارستان‌های دولتی و نحوه برخورد با پزشکان عمومی باید تغییر یابد در غیر این صورت پزشک و بیمار راضی نخواهیم داشت.

نحوه اداره کردن بیمارستان‌های دولتی تغییر یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، محمدحسین طریقت‌منفرد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: فشارهایی که کشورهای استعماری به ایران آوردند و به ویژه تحریم فروش نفت، موجب شد که اعتباری که در برنامه بودجه سال 91 پیش‌بینی شده بود محقق نشود و سفرهای استانی رئیس جمهور ناتمام بماند.

وی با اشاره به لزوم اهمیت دادن به بیمارستان‌های دولتی افزود: نارسایی‌هایی در بیمارستان‌های دولتی وجود دارد که یکی از آنها رعایت نشدن شأن پزشکان است که در حال خدمت‌رسانی در این بیمارستان‌ها هستند.

طریقت‌منفرد گفت: در این صورت پزشکان عمومی انگیزه نداشته و رفتار ایده‌آلی در خدمت‌رسانی نشان نمی‌دهند و اگر تغییر در نحوه مدیریت کردن بیمارستان‌های دولتی صورت نگیرد، پزشک و بیمار راضی نمی‌شوند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه دانشکده پرستاری و مامایی رامسر از زیر نظر بودن دانشگاه علوم پزشکی بابل خارج می‌شود، بیان داشت: بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده پرستاری و مامایی رامسر که در محوطه همین بیمارستان واقع شده است، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

وی گفت: در حال حاضر به دلیل ارتقای تیپ دانشگاه علوم پزشکی بابل، دانشکده پرستاری و مامایی رامسر می‌تواند از زیر نظر قرار داشتن این دانشگاه خارج و مانند بیمارستان امام سجاد (ع) رامسر زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گیرد.

انتهای پیام/86024/ح20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول