اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه خبر داد

تسریع در روند اجرای فاز دوم خیابان 14 متری پارک دانشجو در ارومیه

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه گفت: در صورت رفع معارض موجود، احداث فاز دوم خیابان 14 متری پارک دانشجو در کمتر از 25 روز آماده بخش روکش آسفالت می‌شود.

تسریع در روند اجرای فاز دوم خیابان 14 متری پارک دانشجو در ارومیه

عربعلی بهمن‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در رابطه با احداث فاز دوم خیابان 14 متری پارک دانشجو، اظهار داشت: این خیابان از کوی هنرجویان آغاز و تا تقاطع شهید قهاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این پروژه بر اساس طرح تفضیلی شهر ارومیه و برای روان سازی ترافیک شهری احداث می‌شود. عملیات خاکی این طرح با پیشرفت خوبی همراه بوده و بستر سازی این خیابان همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه افزود: با وجود ضایعات و نخاله‌های ساختمانی فراوان در طول مسیر این طرح تا به این مرحله 180 هزار سرویس خاک‌برداری توسط اکیپ ماشین‌آلات این سازمان برداشت و مقدار 900 سرویس مصالح زیر اساس از معدن زنبیل ارومیه به محل پروژه حمل و تسطیح شده است که در حال حاضر 700 متر از این طرح آماده جدول گذاری است.

بهمن‌خواه ادامه داد: در صورت رفع معارض موجود، این طرح در مدت زمان کمتر از 25 روز آماده بخش روکش آسفالت می‌شود.

وی افزود: اکیپ‌های زیر سازی سازمان به صورت دو شیفت تلاش دارند تا این پروژه مورد بهره‌برداری قرار گیرد و مردم ارومیه با صرف زمان کمتر به مقصد خود برسند.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول