اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قزوین:

رفتار ائمه ترسیم حیات طیبه است

استاد حوزه علمیه قزوین رفتار و منش ائمه اطهار (ع) را ترسیم حیات طیبه انسانی دانست.

رفتار ائمه ترسیم حیات طیبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام احمد درویشوند در مراسمی که به مناسبت شهادت امام هادی (ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و از سوی دفتر امام جمعه قزوین در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار داشت: امام هادی (ع) در بین مردم از چنان محبوبیتی برخوردار بود که دشمنان تحمل دیدن این عزت و احترام از سوی مردم به ایشان را نداشتند.

وی افزود: آرزوی شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) سوگواری برای امام رئوف و مهربانی است که در هشت سالگی سکان هدایت انسان‌ها را از پدر بزرگوارشان دریافت کردند و در 33 سالگی رهبر اهل ایمان و خرد بودند.

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: ایشان چهارمین معصوم بودند که به نام زیبای علی آراسته شدند.

درویشوند با اشاره به دانش و تقوای این امام مظلوم گفت: امام هادی (ع) یکی از پیشتازان دانش و تقوا و کمال بوده که وجودش مظهر فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی و الگوی حق جویان و ستم ستیزان است.

وی تصریح کرد: امام و پیشوایان معصوم انسان‌های کامل و برگزیده‌ای هستند که به عنوان الگوهای رفتاری و مشعل‌های فروزان هدایت جامعه بشری از سوی خداوند متعال انتخاب شده‌اند.

این استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: گفتار، رفتار و منش ائمه اطهار (ع) ترسیم حیات طیبه انسانی و وجودشان تبلور تمامی ارزش‌های الهی است.

درویشوند با اشاره به بی‌حرمتی دشمنان اسلام نسبت به قبور بزرگان دین اظهار کرد: دشمنان بدانند که با این کارهای زشت، عشق و ارادت مسلمانان نسبت به ائمه اطهار (ع) نه تنها کم نمی‌شود، بلکه ائمه اطهار (ع) همواره در قلوب مسلمانان جهان بوده و خواهند بود.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول