اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات ساوجبلاغ خبر داد

اجرای طرح بصیرت‌افزایی در ساوجبلاغ

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساوجبلاغ از اجرای طرح بصیرت‌افزایی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح بصیرت‌افزایی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در حاشیه اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای این طرح گامی اساسی در جهت آشنایی بیشتر مردم با قوانین و ضوابط انتخاباتی است.

وی ادامه داد: ارتقای آگاهی مردم از برگزاری انتخابات و همچنین آگاهی دادن مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در حضور پرشور مردم در انتخابات آتی دارد.

این مسئول افزود: امروز توطئه‌های دشمنان به منظور عدم برگزاری پرشور انتخابات افزایش یافته است لذا باید تدابیر لازم برای بصیرت‌افزایی مردم اندیشیده شود و ملت ایران از دسایس دشمنان آگاهی داشته باشند.

وی اظهار داشت: در این راستا باید جوانان را نسبت به این توطئه‌ها آگاه کرده و آنان را نسبت به اهداف شوم دشمنان بیدار سازیم.

به گفته رئیس ستاد انتخابات ساوجبلاغ در اجرای این طرح روحانیون، ائمه جماعات مساجد، مداحان، مسئولان هیئت‌های مذهبی، کارشناسان علوم اسلامی و معلمان و استادان دانشگاه مشارکت دارند.

حدادی افزود: فعالان در این طرح با برگزاری نشست‌های فرهنگی و آموزشی مردم را با نقش آنان در انتخابات و بیمه کردن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان و خلق حماسه سیاسی آشنا می‌سازند.

وی اظهار کرد: طرح بصیرت‌افزایی انتخابات در مناطق شهری و روستایی، مراکز تولیدی و صنعتی، اداری، آموزشی و فرهنگی این شهرستان اجرایی شده است.

انتهای پیام/2302/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول