اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

بم یکی از قطب‌های خودروسازی ایران است

فرماندار بم گفت: بم به عنوان یک قطب خودروسازی در سطح ایران مطرح است.

بم یکی از قطب‌های خودروسازی ایران است

حسین زین‌الصالحین امروز در حاشیه همایش سالانه شرکت مدیران با تسلیت شهادت امام هادی (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و ارتقای فعالیت بخش خصوصی از مهمترین اقداماتی است که بنده همواره به آن تاکید دارم.

وی افزود: معتقدم حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی رونق منطقه در سایر بخش‌ها را به همراه دارد و می‌طلبد تمام دستگاه‌های اداری در این امر سهیم شوند.

فرماندار بم با اشاره به وجود ظرفیت و امکانات در این شهرستان گفت: در حال حاضر بم به عنوان یک قطب خودروسازی در سطح کشور مطرح است و این اطمینان وجود دارد که سرمایه سرمایه‌گذاران پس از بهره‌برداری پروژه ها برگشت داده می‌شود.

زین‌الصالحین بیان کرد: دولت و نظام جمهوری اسلامی با پرداخت تسهیلات از سرمایه‌گذاران حمایت و موانع موجود را رفع می‌کند و در حال حاضر این آمادگی در شهرستان وجود دارد و زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شده است.

وی با اشاره به رابطه بین عملکرد بخش عمومی و بخش خصوصی ابراز داشت: در بررسی این رابطه مشخص می‌شود که موضوع یک بحث عمیق و ریشه‌دار در اقتصاد کلان است و می‌طلبد که تاثیر موارد مختلف بر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بررسی شود.

فرماندار بم سرمایه‌گذاری را از مباحث مهم در توسعه اقتصادی عنوان کرد و اذعان داشت: سرمایه‌گذاری‌های دولتی سبب کاهش فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌شود و نیاز است که سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی جانشین شود.

زین‌الصالحین با بیان اینکه سرمایه‌گذاری دولت یک ابزار سیاستی است، تصریح کرد: در میان سیاست‌مداران و برنامه‌ریزان اقتصادی کشورهای در حال توسعه این اعتقاد وجود دارد که سرمایه‌گذاری دولت محرک مؤثری برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است در نتیجه ابزار قدرتمندی برای سیاست‌های مربوط به رشد اقتصادی و ثبات محسوب می‌شود.

رونمایی از 4 خودروی جدید

همچنین مدیرعامل شرکت مدیران خودرو به خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 580 نفر نیرو در کارخانه خودروسازی مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی بم مشغول فعالیت هستند.

بهرام شریعت افزود: این کارخانه در سال 90 تعداد 37 هزار خودرو تولید کرد که در سال گذشته میزان تولید به 64 هزار دستگاه افزایش یافته است.

وی ابراز داشت: در نظر داریم با همکاری شرکت چری چندین دستگاه خودروی جدید و با کیفیت را تولید و وارد بازار کنیم.

شریعت با بیان اینکه در سطح کشور 115 دفتر فروش فعال هستند، بیان کرد: مدیران خودرو در سال 91 موفق شدند چهار درصد فروش خودرو در سطح کشور را به خود اختصاص دهند که در سال جاری قصد داریم این میزان را تا 10 درصد افزایش دهیم.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول