اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر:

اعضای شوراها نگاه‌های سیاسی را در تصمیمات خود دخیل نکنند

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در فرایند تصمیم‌گیری و فعالیت شورایی نباید نگاه‌های سیاسی و جناحی را دخیل کنند.

اعضای شوراها نگاه‌های سیاسی را در تصمیمات خود دخیل نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس دهقان پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی برای برگزاری انتخابات باشکوه شوراها اظهار داشت: شوراها در دوران فعالیت خود نقش مهمی در حل مشکلات مردمی داشته‌اند و در سه دوره گذشته این مهم را تثبیت کرده‌اند.

دهقان بیان کرد: باید از ظرفیت‌های شوراها بیش از پیش استفاده کرده و خدمت به مردم در این عرصه را فرصت مغتنم بشماریم.

وی با اظهار امیدواری از پررنگ تر شدن نقش شوراها در دوره چهارم خدمت رسانی بیان داشت: حاصل 3 دوره عمر با برکت این نهاد مقدس و مردمی دستاوردهای فراوانی در تسهیل و سرعت بخشی به خدمات شهری و روستایی داشته است که ضرورت دارد شرح این خدمات توسط شوراها به اطلاع عموم رسانیده شود.

دهقان ادامه داد: گر چه در پایان هر دوره و با گرم شدن تنور انتخابات، بیشتر شاهد بزرگنمایی کارهای بجا مانده هستیم، لیکن امیدواریم با رعایت اخلاق انتخاباتی و نقد منصفانه عملکردها با دوری از تخریب‌های ناروا چه در عرصه ریاست جمهوری و چه شوراها، بر غنای جایگاه فرهنگ نقد منصفانه بیافزاییم.

دهقان اضافه کرد: دخالت دادن انگیزه‌های جناحی در تصمیمات، اختلافات شورا و شهرداری، جنجال‌های سیاسی به جای عمل به وظایف قانونی، تهیه درآمدها از طرق غیرقانونی، کوتاهی در انجام وظایف و اختیارات، نادیده گرفتن نظرات صاحب نظران و اخذ تصمیمات غیرعلمی زهر مهلک شوراها بوده و عدم توفیقات آنها را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر بیان داشت: خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانونی توسط شورا، ارتباط دائمی با مردم، گزینش صحیح و نظارت دائمی بر عملکرد شهرداران و دهیاران، توجه به مختصات شهر اسلامی بخشی از وظایف مهم شوراهاست.

وی ادامه داد: خالص کردن نیت برای خدمت به مردم، تفاهم و همدلی اعضای شوراها، مبارزه با رشوه خواری در شهرداری‌ها، استفاده از روش‌های علمی در اداره شهر و تسهیل و تسریع در کار مردم از راهکارهای توفیق شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول