اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سربلندی از فراز و نشیب‌های سیاسی نیازمند اصلاح درون است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سربلندی از فراز و نشیب‌های سیاسی و اجتماعی نیازمند بندگی کردن و اصلاح درون است.

سربلندی از فراز و نشیب‌های سیاسی نیازمند اصلاح درون است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در نشست ستاد نماز جمعه این شهر با تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: ماه مبارک رجب بهترین فرصت برای استغفار و طلب توبه به درگاه الهی است و باید این فرصت را مغتنم شمرده و خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم.

وی با بیان اینکه ماه رجب فرصت تبدیل شدن تاریکی گناه به نورانیت بندگی است، افزود: در این ماه که شاهد برنامه‌ها و اقدامات انتخاباتی هستیم بهتر است افراد و به ویژه کاندیداها با کسب تقوا و پرهیزکاری خود را برای ورود به این میدان تجهیز کنند.

نکونام تصریح کرد: سربلندی از فراز و نشیب‌های سیاسی و اجتماعی نیازمند بندگی کردن و اصلاح درون در این ماه است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به جایگاه نماز جمعه در دین اسلام اشاره کرد و گفت: در عظمت نماز جمعه همین بس که خداوند سوره‌ای را به این نام بر پیامبر اکرم (ص) نازل کرده است.

نکونام بر ضرورت حضور گسترده مردم در نماز جمعه تاکید کرد و افزود: نماز جمعه علاوه‌بر آثار معنوی و دینی دارای آثار بسیار مهم اجتماعی و سیاسی است و افراد نباید از آن هیچگاه غافل شوند.

وی بر ضرورت فراهم کردن بستر لازم برای استقبال مردم از نماز جمعه تاکید و تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر باید تلاش کنند تا موجبات حضور مردم در نماز باشکوه جمعه بیش از پیش فراهم شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد انقلاب اسلامی ایران این است که نه تنها در جغرافیای ایران به پیروزی رسید بلکه یک انقلاب بزرگ جهانی به وجود آورد.

نکونام برپایی نماز جمعه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی در این است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اسلامی به یک الگوی والا تبدیل شده و ارزش‌های این انقلاب در کشورهای دیگر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/68004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول