اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس:

ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی نباید بهره‌برداری سیاسی داشته باشد

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: هیچ کس حق ندارد از ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی استفاده سیاسی کند.

ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی نباید بهره‌برداری سیاسی داشته باشد

سیدهادی حسینی نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع)، گفت: افتتاح فرمانداری سوادکوه شمالی را به مردم سوادکوه و استان مازندران تبریک می‌گویم.

حسینی با تاکید بر اینکه سوادکوه قابل تفکیک نیست، افزود: هر اتفاقی که برای توسعه سوادکوه رخ دهد، خللی در سوادکوه واحد ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان این مطلب که مردم سوادکوه با یکدیگر، قوم و خویش و فامیل هستند، یادآور شد: ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی در راستای بهره‌برداری از اعتبارات و مدیریت بر منابع بوده است و ممکن است برخی از افراد آن را به خود نسبت دهند و به مردم منت بگذارند.

حسینی افزود: من، کمال علیپور و میر حسن موسوی رئیس دفتر رئیس جمهور، امام جمعه، آیت‌الله نظری، شهردار و شورای اسلامی شهر شیرگاه، هیچ منتی بر مردم نداریم و ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی از حقوق مردم بوده است که نظام آن را به مردم داد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون تنها تشکیلات اداری آن ایجاد شد و برای اثرگذاری آن در توسعه شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی باید برنامه‌ریزی شود، گفت: تشکیل سوادکوه شمالی موجب محدودشدن حوزه مدیریت در دو شهرستان شده است که باید با تمرکز بیشتر برای توسعه آن برنامه‌ریزی کرد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد شهرستان سوادکوه متعلق به مردم است، خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد از ایجاد شهرستان سوادکوه شمالی استفاده سیاسی کند.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول