اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

تسریع در فضاسازی حسینیه شهدای گمنام خلخال

فرماندار خلخال از شهرداری و دستگاه‌های ذیربط خواست تا در سریع‌ترین زمان نسبت به طرح ساماندهی آرامستان خلخال و فضاسازی حسینیه شهدای گمنام به منظور ایجاد یک فضای فرهنگی مناسب برای شهرستان خلخال اقدام کنند.

تسریع در فضاسازی حسینیه شهدای گمنام خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خلخال با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دژخیمان بعثی عراق اظهار داشت: سوم خرداد حقیقتا‍ً یادآور رشادت‌های مردم ایران و رزمندگان اسلام در دفاع از مرزهای این مرز و بوم است.

وی با اشاره به وجود برنامه‌های مختلف در شهرستان خلخال در سالروز آزاد‌سازی خرمشهر از دستگاه‌های اداری خلخال خواست تا با بهترین شکل ممکن این برنامه‌ها را با حضور مردم برگزار کنند.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان خلخال همچنین از بهره‌برداری پروژه‌های آماده افتتاح در سالروز آزاد‌سازی خرمشهر خبر داد و از ادارات خواست تا در مراسم‌های این ایام حضور مناسب داشته باشند.

وی از شهرداری‌های شهرستان خلخال خواست تا با توجه به فرارسیدن این مناسبت نسبت به فضاسازی محیطی شهرها جدیت بیشتری نشان دهند.

این مقام مسئول بیان داشت: دشمن در هر برهه از زمان با انواع تحریم‌ها، ترور شخصیت‌های انقلابی، مذهبی و ملی و تهاجم فرهنگی کشورمان را مورد هجمه‌های خود قرار داده است که در هیچ یک از این هجمه‌ها راه به جایی نبرده است و اکنون نیز مردم شهرستان خلخال با ولایت‌مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری و حضور حماسی در انتخابات توطئه‌های دشمنان را مانند گذشته نقش بر آب خواهند کرد.

محمدی برگزاری انتخابات را از ملاک‌های ارزشمند و مردمی بودن نظام دانست و افزود: در 24 خرداد ماه حماسه حضور ملت ایران یک‌بار دیگر برای جهانیان نمایان خواهد شد و نگاه‌ ملت‌های مختلف دنیا به سوی ایران معطوف خواهد شد.

وی با تقدیر از حضور مردم خلخال در استقبال از شهدای گمنام یادآور شد: مردم خلخال با استقبال بی‌نظیر خود از پیکرهای پاک شهدای گمنام ولایت‌مداری خود را ثابت کردند و این حضور نشان داد که هنوز مردم پایبند به راه شهدا و امام راحل هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال از شهرداری و دستگاه‌های ذیربط خواست تا در سریع‌ترین زمان نسبت به طرح ساماندهی آرامستان خلخال و فضاسازی حسینیه شهدای گمنام به منظور ایجاد یک فضای فرهنگی مناسب برای شهرستان خلخال اقدام کنند.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول