اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز با حضور گسترده مردم و خانواده شهدا

مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده برگزار شد

با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده برگزار شد.

مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، با حضور گسترده مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده برگزار شد.

فرماندار لنده در این مراسم ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در مراسم استقبال ، تشییع و وداع شهیدان گمنام در لنده اظهار کرد: حضور گسترده مردم در این مراسم باعث خوشحالی مقام معظم رهبری است.

سید یدالله فاطمیان با اشاره به حضور مردم در مراسم ورود آزادگان به استان افزود: تاکنون حضوری با این شور و نشاط و با این وسعت جمعیت مشاهده نکرده‌ام.

وی در ادامه به برکات شهدا در زندگی انسان‌ها اشاره کرد و گفت: شهدا خود انتخابگر هستند و برکات خود را در مناطقی که عشق به اهل بیت (ع) و امام و شهدا وجود دارد می‌گسترانند.

فرماندار لنده در ادامه با بیان این‌که حضور مردم لنده در صحنه‌های مختلف انقلاب ستودنی است و باید قدر نعمت بزرگی به عظمت مردم لنده را دانست چراکه اینان ولی نعمتان ما هستند.

وی افزود: توان تقدیر و تشکر از مردم را نداریم اما امیدواریم که خداوند منان ادامه راه شهدا را نصیب همه ما‌ بگرداند.

فاطمیان گفت: طبق قول مساعد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آینده نزدیک اعتبار لازم جهت بنای یادمان شهدای گمنام تخصیص داده خواهد شد و عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که یادمان شهدا میعادگاه حضور حماسی مردم در همه مراسمات خواهد بود، گفت: اثر حضور شهدا در شهرستان بالاتر از انجام صدها کار فرهنگی است.

انتهای پیام/82013/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول