اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد تربت‌حیدریه خبر داد

کسب 4 عنوان برتر توسط هنرمندان تربتی در جشن اردیبهشت تئاتر خراسان‌

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه گفت: هنرمندان تربت‌حیدریه، چهار عنوان برتر در جشن اردیبهشت تئاتر خراسان‌رضوی را کسب کردند.

کسب 4 عنوان برتر توسط هنرمندان تربتی در جشن اردیبهشت تئاتر خراسان‌

غلامرضا نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت‌حیدریه اظهار کرد: جشن اردیبهشت تئاتر ایران در تربت‌حیدریه و مراسم تجلیل از هنرمندان و فعالان عرصه تئاتر، در قالب جشن اردیبهشت تئاتر ایران، همزمان با سایر نقاط کشور در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

وی افزود: قرار است از بیش از 10 چهره برتر تئاتر شهرستان که در جشنواره‌های استانی و کشوری، برای شهرستان کسب افتخار کرده‌اند، تجلیل شوند.

نجفی گفت: هنرمندان تئاتر تربت‌حیدریه چهار جایزه جشن اردیبهشت تئاتر خراسان‌رضوی را آن خود کردند و جایزه بهترین بازیگر زن سال را نیز روشنک سه قلعه‌گی، جایزه گروه نمایش برتر استان را گروه تئاتر تجربه و جایزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برتر استان را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: همچنین از احمد وطن‌دوست که دبیری دو دوره سوگواره پرده‌خوانی استان‌های خراسان را به عهده داشت به عنوان خادم تئاتر تجلیل به عمل آمد و هنرمندان این شهرستان در رشته‌های کارگردانی دو نامزد و در رشته بازیگری مرد نیز دو نامزد داشتند.

انتهای پیام/70004/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول